Recensie Ariel, Amsterdam 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

grijss

Newbie
16
09/03/24
37
5
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Anders
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/4759248-ariel
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
When I first saw this redhead girl, I wasn't sure if I should go see her. But she looked so good that I decided to take a chance and go. At first I asked her if she liked licking and fingering, but she said she wasn't a fan, so I skipped it. The sex was amazing though and very intimate. I went back the next day to make sure, and I'm convinced she deserves this review. As long as you're gentle and respectful, I think it's impossible not to feel a connection with her. Plus, she speaks pretty good English, which makes the experience feel more natural and not just a back-and-forth or Google Translate-like conversation.

Laatst bewerkt:
Mijn moedertaal is geen Nederlands, zoals ik je eerder heb verteld. Om je gerust te stellen: als je de Google Translate-optie in je browser hebt geactiveerd, wordt alles wat ik in Nederlands schrijf in de GirlsReview-bewerkingsomgeving automatisch vertaald naar Engels. (Ik heb de andere review al bewerkt.)

Dus ik hoop dat je beter kunt slapen zonder mijn beoordelingen in twijfel te trekken. :sneaky:;)

Toen ik die roodharige meid voor het eerst zag, was ik niet zeker of ik haar zou bezoeken. Maar ze zag er zo goed uit dat ik besloot een kans te wagen en te gaan. Eerst vroeg ik haar of ze van likken en vingeren hield, maar ze zei dat ze er niet zo'n fan van was, dus ik liet dat achterwege. De seks was echter geweldig en heel intiem. Ik ging de volgende dag terug om er zeker van te zijn, en ik ben ervan overtuigd dat ze deze recensie verdient. Zolang je zacht en respectvol bent, denk ik dat het onmogelijk is om geen connectie met haar te voelen. Bovendien spreekt ze behoorlijk goed Engels, waardoor de ervaring natuurlijker aanvoelt en niet alleen maar een heen-en-weer gesprek of een Google Translate achtige conversatie is.
Ze heeft alle opties aangevinkt. Maar beffen, likken, facesitting, squirten, kontlikken, rimmen, soft sm, is niet mogelijk?

Ze heeft alle opties aangevinkt. Maar beffen, likken, facesitting, squirten, kontlikken, rimmen, soft sm, is niet mogelijk?
Ik denk niet dat ze ze allemaal doet. Het zijn altijd de managers die die opties selecteren. Maar als je het vraagt, schrijven ze de diensten op die ze aanbieden, dus ik zorg er altijd voor dat ik van tevoren in WhatsApp weet wat ik wil en of ze het aanbiedt of niet.

Terug
Bovenaan Onderaan