jeroen3040
Stamgast
- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Klaarkomen op gezicht
- Pijpen deepthroat
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Woensdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/deventer/1706720-ariana
- Totale kosten (in euro)
- 150
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Onderweg naar huis een pit stop gemaakt in Deventer waar deze dame momenteel ontvangt. Het is de dame van de foto's kleine latina lolita dat goede service levert en een leuke kopje heeft (vrolijke meid).
Afspraak maken ging via de app, het ging op zich vlot in het Engels. Ontvangst locatie is ook goed bereikbaar het ligt wel in een woonwijk en dus niet zo anoniem overdag. Na het afhandelen van de financiën kon date beginnen. Ik vond het een geslaagde date, dame doet goed mee kan ook goed pijpen (ook als je groot geschapen bent). Haar kutje was ook lekker en nadat ik haar lekker had gebeft wilde ze geneukt worden in doggy, zo doende ook gedaan en haar kutje was lekker strak dat ik het helaas niet lang volhield en zodoende ook klaarkwam. Na een korte pauze begon de tweede ronde die we met 69 starten om vervolgens in verschillende standjes te neuken en mijn buskruit op haar lekker kopje te loodsen.
Afspraak maken ging via de app, het ging op zich vlot in het Engels. Ontvangst locatie is ook goed bereikbaar het ligt wel in een woonwijk en dus niet zo anoniem overdag. Na het afhandelen van de financiën kon date beginnen. Ik vond het een geslaagde date, dame doet goed mee kan ook goed pijpen (ook als je groot geschapen bent). Haar kutje was ook lekker en nadat ik haar lekker had gebeft wilde ze geneukt worden in doggy, zo doende ook gedaan en haar kutje was lekker strak dat ik het helaas niet lang volhield en zodoende ook klaarkwam. Na een korte pauze begon de tweede ronde die we met 69 starten om vervolgens in verschillende standjes te neuken en mijn buskruit op haar lekker kopje te loodsen.