Recensie Ariadna, Amsterdam 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

BulletBill

Stamgast
327
13/07/22
423
24
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Anders
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/2521057-ariadna
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Op bezoek geweest bij deze meid die al besproken is, maar hier in ieder geval geen recensies heeft.

Het maken van de afspraak was een ramp. Dit is een schoolvoorbeeld van een slechte planner. Soms krijg je gewoon na het eerste bericht geen reactie meer tenzij je later nogmaals een bericht stuurt. Dat is al beschreven in het WHEM draadje. Toch een afspraak gemaakt omdat haar uiterlijk erg gelikt is en het een type is dat ik allang niet meer heb bezocht.
Tijdstip afgesproken en heen en weer bevestigd. Iets voor de afgesproken tijd aangekomen op locatie en berichtje gestuurd. Krijg ik een onzinnig bericht terug van de planner (die doet alsof hij/zij de dame is) dat ze de afspraak totaal is vergeten blabla. Wil de planner de afspraak een uur verzetten terwijl we deze afspraak letterlijk een uur daarvoor gemaakt hebben. Allerlei onzin smoesjes (want ik weet natuurlijk dat dit gewoon de planner is). Ik was al weggegaan, maar dacht toch maar een uur later langs te gaan wetende dat dat een slecht idee is en een slechte beloning voor slecht gedrag.

Uiteindelijk binnen bij de dame, is het de dame van de foto's. Ze is een mooie meid, maar ontving me in een staat van 'net wakker'. Ik vind dat niet zo erg omdat ik toch niet zo van de makeup ben, maar dat verklaart al een boel wat betreft de planning. Het probleem gedurende de hele date is echter dat ze extreem vermoeid was volgens haar en de hele avond had gewerkt o.i.d. Eigenlijk had ik gewoon moeten vertrekken, maar soms pakken dit soort scenarios best goed uit als ze een goede houding had en lekker relaxt zou doen. Bij het betalen had ik eigenlijk al door dat ze een korte date wou hebben, maar de prijs-tijd verhouding is compleet scheef als een half uur 150,- is en een uur 200,-. Dus gewoon een uur afgerekend.

Enfin, de dame is knap. Slank, super petite lichaam met strakke a-cupjes, een simp poes en mooi rossig haar met sproetjes. Echt een leuke verschijning om af te vinken van je lijstje. Helaas is het goede daarmee gezegd.
Ontwijkt zoenen (tongzoenen is 50,- extra), weet niet wat pijpen is (90% aftrekken zonder mond in de buurt) en kan nauwelijks een pik hebben (zo groot is hij echt niet hoor). Non-verbaal leek het alsof ze wilde gaan slapen, maar verbaal gaf ze iedere keer aan dat het allemaal goed was.
De tweede ronde kort neuken, maar ze kon mijn lid niet meer tot haar nemen omdat hij zo groot was (uhuh). Er kwamen barstjes in het masker en de echte persoonlijkheid kwam naar voren toen ik om haar slechte pijpkunsten moest lachen. Vond ze niet zo amusant, dus een grappige woordenwisseling in het Spaans volgde (zonder akelig gevoel overigens, beetje grinnekend). Uiteindelijk toch maar even neuken toen ze zag dat ik niet zou klaarkomen door het aftrekken (kan ik thuis vele malen beter). Lekker goed doorgehaald in het strakke kutje en klaargekomen.

Bij het afscheid nemen is ze weer poeslief. Dit was een trieste ervaring, maar toch heb ik het idee dat ik misschien gewoon erg onfortuinlijk ben geweest dat de slechte planner me op dit tijdstip er doorheen wou jagen. Wellicht is ze veel liever als ze geen slaapgebrek heeft, maar dat laat ik aan anderen over om te ontdekken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan