- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 50+
- Haarkleur
- Rood
- Cupmaat
- E+
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Mollig
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/utrecht/68304-aranka
- Totale kosten (in euro)
- 125
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Enkele weken geleden bij Aranka in omgeving Nieuwegein geweest. Ik was een paar jaar eerder al een keer bij haar geweest. Aranka is een leuke dame waar je een goed en leuk gesprek mee kunt hebben. Na beneden even een praatje te hebben gemaakt gaat Aranka je voor naar boven. Op de trap kan je al stiekem even onder haar jurkje kijken. In de slaapkamer aangekomen is het even knuffelen, de financiële zaken afhandelen, even opfrissen en dan verder op bed. Aranka knuffelt en zoent lekker. Je mag overal aanzitten bij haar. Rustig verplaatst het spel zich naar het bed, waar je haar uitgebreid kan ontdekken. Ze heeft heerlijke grote borsten en een heerlijke poes met dikke stevige lippen. Heerlijk om haar te beffen. Ik houd wel van een beetje vlees daar onder. Ik heb 2 keer heerlijk genoten met haar. Aranka is zeker een aanrader als je van een volle vrouw houdt. De locatie is netjes, je kan er gratis parkeren. Ze kijkt niet op de klok. Zeker voor herhaling vatbaar. De laatste keer dat ik er was, was ze iets minder fris dan de keer ervoor. Vandaar 4 sterren.