Rondjegdp77
Vaste klant
- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 3,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Aziatisch
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 15 minuten
- Shift
- Avond/Nacht
- Dag
- Maandag
- Totale kosten (in euro)
- 50
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Aranja? uit India (!). Ik kon de naam ook na herhalen niet goed verstaan. Ze leek me een Roemeense met lang zwart stijl haar met scheiding in het midden bijna tot haar middel. Wat licht getinte huidskleur en gebogen flink aangezette wenkbrouwen zoals je ook op Indiase afbeeldingen ziet. Ze bleek uit India te komen tot mijn verassing. Mooi slank lichaam en kleine mooie borsten. Ze lijkt me nieuw, zoals meer heel mooie dames mocht niet teveel, niet aan haar haar of borsten komen. Snel uitkleden, zij heeft de regie. Moest gaan liggen en pijpen. Daarna een wip in cowboy, op haar liggen mocht niet. Ze zuchte flink, dat was natuurlijk gefaked. Maakte een babbel, ze vroeg me hoe oud ik was, je ziet er zo goed uit, ze prijst je. En een wife, children?. Je bent zo aardig zei ze. Ik kon zo haar mooie figuur bekijken zonder slipje. Ze heeft ook een mooi spleetje, een peach pussy. Ze liet me zonder haar zwarte slipje uit, vergeet je niet wat zei ik. Ze lachte, you are so nice zei ze. Met de vele gel was de seks niet zo geweldig maar toch met plezier weggegaan. Nog even de tegen de wang, dat verraste me, meestal doen ze dat niet. Ze is ook kieskeurig, een jonge Marokkaan wees ze af. Of ze lang blijft lijkt me de vraag.