Recensie Aranja, Den Haag, Geleenstraat 110p k1 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rondjegdp77

Vaste klant
228
13/09/21
617
9
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Aranja? uit India (!). Ik kon de naam ook na herhalen niet goed verstaan. Ze leek me een Roemeense met lang zwart stijl haar met scheiding in het midden bijna tot haar middel. Wat licht getinte huidskleur en gebogen flink aangezette wenkbrouwen zoals je ook op Indiase afbeeldingen ziet. Ze bleek uit India te komen tot mijn verassing. Mooi slank lichaam en kleine mooie borsten. Ze lijkt me nieuw, zoals meer heel mooie dames mocht niet teveel, niet aan haar haar of borsten komen. Snel uitkleden, zij heeft de regie. Moest gaan liggen en pijpen. Daarna een wip in cowboy, op haar liggen mocht niet. Ze zuchte flink, dat was natuurlijk gefaked. Maakte een babbel, ze vroeg me hoe oud ik was, je ziet er zo goed uit, ze prijst je. En een wife, children?. Je bent zo aardig zei ze. Ik kon zo haar mooie figuur bekijken zonder slipje. Ze heeft ook een mooi spleetje, een peach pussy. Ze liet me zonder haar zwarte slipje uit, vergeet je niet wat zei ik. Ze lachte, you are so nice zei ze. Met de vele gel was de seks niet zo geweldig maar toch met plezier weggegaan. Nog even de tegen de wang, dat verraste me, meestal doen ze dat niet. Ze is ook kieskeurig, een jonge Marokkaan wees ze af. Of ze lang blijft lijkt me de vraag.

Ze zit er al een maand of 3,4.
Ofschoon ze inderdaad zegt uit India te komen denk ik niet dat het zo is en ze het alleen maar speelt.
Zoals ik het verstaan heb heet ze Arania.

Aranja? uit India (!). Ik kon de naam ook na herhalen niet goed verstaan. Ze leek me een Roemeense met lang zwart stijl haar met scheiding in het midden bijna tot haar middel. Wat licht getinte huidskleur en gebogen flink aangezette wenkbrouwen zoals je ook op Indiase afbeeldingen ziet. Ze bleek uit India te komen tot mijn verassing. Mooi slank lichaam en kleine mooie borsten. Ze lijkt me nieuw, zoals meer heel mooie dames mocht niet teveel, niet aan haar haar of borsten komen. Snel uitkleden, zij heeft de regie. Moest gaan liggen en pijpen. Daarna een wip in cowboy, op haar liggen mocht niet. Ze zuchte flink, dat was natuurlijk gefaked. Maakte een babbel, ze vroeg me hoe oud ik was, je ziet er zo goed uit, ze prijst je. En een wife, children?. Je bent zo aardig zei ze. Ik kon zo haar mooie figuur bekijken zonder slipje. Ze heeft ook een mooi spleetje, een peach pussy. Ze liet me zonder haar zwarte slipje uit, vergeet je niet wat zei ik. Ze lachte, you are so nice zei ze. Met de vele gel was de seks niet zo geweldig maar toch met plezier weggegaan. Nog even de tegen de wang, dat verraste me, meestal doen ze dat niet. Ze is ook kieskeurig, een jonge Marokkaan wees ze af. Of ze lang blijft lijkt me de vraag.
Is dat de ene dame die in die kleine dichte ruimte met ramen zit midden in. Naast haar is een grote roemeense dame ze komen altijd samen en zijn werkzaam in de avonden.

Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vorige week deze dame bezocht na lange tijd weer eens een avond in de Haagse Geleen. Ze vertelde ook mij uit India te komen. Durf niet te zeggen of dat ook echt waar is, maar ze heeft voor een Roemeensee een wel erg donkere (maar mooie) huid. Leeftijd niet gevraagd maar schat haar zo midden twintig denk ik.

Bij binnenkomst bood ze pzc aan voor 50 meer. Was in een goede bui dus een briefje erbij gelapt. Pzc was niet slecht, en intiem was goed! Ze kon het waarderen in doggy!

Al met al best een aardige date dus denk dat ik nog wel eens een keer terugga! Ze is zo slecht nog niet😁

Terug
Bovenaan Onderaan