- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Shift
- Avond/Nacht
- Dag
- Zaterdag
- Totale kosten (in euro)
- 50
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
zaterdag deze dame met een bezoekje vereerd , khad haar al dikwijls zien staan maar toch steeds een ander meisje verkozen boven haar ! aangezien de magere opkomst van het aantal dames en bezoekers sloeg de twijfel toe , toch een meisje bezoeken die ik al ken of een onbekende de kans geven om zich te bewijzen ! na veel heen en weer geloop zag je dat er al verschillende dames begonnen op te ruimen en naar huis vertrokken . dan toch maar binnen bij haar , het standaard tarief van 50 euro overhandigd en het spel kon beginnen beide ons ontdaan van de overtollige kleding en ons arabella eens goed aanschouwd , een mooie b cup , rond de 1.75m groot en nergens overtollige kilotjes , haar zwarte haren zijn noch kort of lang , ergens tussenin , ze vertelde 27j te zijn en de hongaarse nationaliteit te bezitten ! daarna op het bed beland waar ze begon met haar mond de cd om te doen , haar efkes laten doorpijpen wat ze wel zalig deed niet hard of zacht dan is zij bovenop gekomen in reverse cowgirl dan gewisseld naar missionaris om te eindigen met de gewone cowgirl , dus regelmatig wisselen van positie was voor haar geen probleem ! na de daad wel zelf de condoom moeten verwijderen waar dit bij de meeste andere dus wel in hun service inbegrepen is , na de daad was er mogelijkheid op een wasje wat overal wel standaard zou moeten zijn , de dame wast zich ook na de daad . kortom wel tevreden van haar diensten ook ligt ze zachtjes te kreunen wat voor mij persoonlijk niet per se hoeft , doch het was niet storend !
herhalingsgevaar !! best wel mogelijk , maar dan mogen mijn favoriete dames toch niet in de buurt zijn !
herhalingsgevaar !! best wel mogelijk , maar dan mogen mijn favoriete dames toch niet in de buurt zijn !