MGTOW mannetjes zijn gefrustreerde engerds die vrouwen vies vinden als die een keer seks hebben gehad. Sneue kereltjes die een waslijst hebben met eisen waaraan een vrouw moet voldoen, wat er op neer komt dat ze een jonge onervaren maagd moet zijn die tegelijkertijd ook van veel seks houdt, uiteraard mag ze geen tegenspraak bieden en het enige sieraard dat ze mag dragen is de ketting waarmee ze niet uit de keuken kan. Om nog maar te zwijgen van die stupide theorie dat vrouwen na hun dertigste op zijn en niks meer waard zijn, terwijl de man dan pas begint te bloeien. Dat maken die maagden die nog op hun dertigste in de kelder wonen bij hun moeder zich elkaar mooi wijs.
Op dit forum bespeur ik ook dat veel mannen bijzondere ideeën hebben, zoals denken dat je een mooie kerel moet zijn om te scoren op Tinder, maar dat is helemaal niet zo. Het gaat om het profiel dat je maakt en daarna de babbel die je hebt, niet hoe je er uitziet. Ik heb genoeg matches gehad met vrouwen en ik ben echt geen Brad Pitt. Helaas ben ik minder bedreven in gesprekken voeren, dus van dates kwam het zelden, laat staan van seksdates. Vriend van mij, ook geen Brad Pitt, deed dat een stuk beter, die had continue seksdates. Ook met moeders van in de dertig. Hij liet eens het Tinderprofiel van een dame zien die hem naaktfoto's aan het versturen was waarbij ik in eerste instantie had gedacht dat het een opgedroogde vegan hippie muts zou. Stille wateren in dit geval.
Ook de mythe dat je er veel tijd en moeite in moet steken klopt niet, want dezelfde vriend als daarnet (maar ook twee andere) lag regelmatig een paar uur na de match al te neuken met een vrouw. Dan kan je denken dat ze geluk hebben en net die juiste vrouwen hebben gematcht, maar daar ligt het natuurlijk niet aan. Het ligt aan degene waarmee die vrouwen praten, alleen dat willen een boel mannen liever niet weten. Het is tenslotte veel makkelijker om te zeggen dat vrouwen veel te lastig of kieskeurig zijn.
Dat uitgerekend op een forum met hoerenlopers mannen aangeven geen onenightstands te kunnen krijgen op Tinder of andere datingapps lijkt me niet zo raar. Het een vloeit voort uit het ander.