PhantomKing
Wandelaar
Heeft er al iemand Apple uitgeprobeerd in dit massagesalon?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenja fantastische dame kom er regelmatigHeeft er al iemand Apple uitgeprobeerd in dit massagesalon?
Hoe oud schat je ze? Wat zijn zoal de mogelijkheden?ja fantastische dame kom er regelmatig
Heeft ze vaste werkdagen en zo ja welke, weet je dat ook toevallig?ja fantastische dame kom er regelmatig
dat moet je navragen ik ga meestal in het weekendHeeft ze vaste werkdagen en zo ja welke, weet je dat ook toevallig?
is ook sex mogelijk ?Ben er onlangs geweest, moet zeggen dat het heel goed mee viel.
Qua massage niet echt top, maar juist voldoende
Pijpen met volle overgave
En op gebied van sex mag je niet klagen, laat zich gewillig naar alle kanten draaien
Hoeveel betaald?Ben er onlangs geweest, moet zeggen dat het heel goed mee viel.
Qua massage niet echt top, maar juist voldoende
Pijpen met volle overgave
En op gebied van sex mag je niet klagen, laat zich gewillig naar alle kanten draaien
Jawel! Apple heeft een retestrak lijfje en is heerlijk in bed! Ik kwam regelmatig bij haar en heb het opgebouwd. Denk dat ik na een keer of 5 voor het eerst sex had met haar.is ook sex mogelijk ?
vroeg ze het zelfJawel! Apple heeft een retestrak lijfje en is heerlijk in bed! Ik kwam regelmatig bij haar en heb het opgebouwd. Denk dat ik na een keer of 5 voor het eerst sex had met haar.
Al bij al top ervaringen, maar ze begon na verloop van tijd wat van de betaalde tijd te knijpen. Ik ben hierop afgehaakt omdat het voelde alsof ze misbruik maakte van de band die we intussen hadden opgebouwd.
Ze is wel de enige EVER die me 4x in een uur heeft weten klaar te krijgen met de hand.
ze heeft een mooi figuur heNee ik vroeg of ze ook meer wilde doen omdat ik daar wel eens echt zin in had