everdream78
Wandelaar
- 66
- 06/01/22
- 47
Zijn er in antwerpen centrum goede prive huizen , bv vergelijkbaar met prive sofie in gent ?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDank aan onze BDW op naar de volgende verkiezingennope... het stadsbestuur heeft alle privéhuizen het centrum uitgekregen (of uitgepest, vul zelf maar in).
Bartje is te hard bezig met alle wokies weg te jagen... :-DDank aan onze BDW op naar de volgende verkiezingen
Twee van deze dames werken nu bij inge prive Kelly en lailaSpijtig DOX vond ik een goei huizeke.
Als woke dus gewoon betekent iets dat mij niet aanstaat , dan weet ik het BDW is het ;Bartje is te hard bezig met alle wokies weg te jagen... :-D
Zijne war on drugs is wat mislukt, dus dan maar de war on woke... :-D
Het voordeel daar is dat niemand echt weet wat "woke" is en er een beetje zijne eigen draai aan geeft. Woke betekent dus gewoon "iets dat mij niet aanstaat" ;-)
Zeker weten, 2 absolute toppers.Al bij Kelly en Laila geweest?
In Berchem bij Antwerpen.En waar zit Inge Privé?
Vraag van een noorderbuur.
BDW is zo woke als maar kan zijn danAls woke dus gewoon betekent iets dat mij niet aanstaat , dan weet ik het BDW is het ;
Ja dat is er enkel nog in Limburg precies, het meesr dichtbij Antwerpen.IK denk dat er zeker behoefte is aan de deftig en betaalbaar privéhuis,
met een stabiel team . Er mag nu en dan een nieuwe dame bij komen.
Nee vind deze huizen, die je op noemt persoonlijk ook een ramp geworden.Kan iemand mij hier aan een deftig adres helpen?
maison d amour —- triestig
private girls —- idem
maison delfde —- weg
Ik ga er niets op zeggenKan iemand mij hier aan een deftig adres helpen?
maison d amour —- triestig
private girls —- idem
maison delfde —- weg
Ge zou beter helpen …Ik ga er niets op zeggen
Ik denk dat iedereen dit probleem heeft, een goed privé huis is blijkbaar heel moeilijk geworden.Ge zou beter helpen …
l'amazonia in Loppem is goed
casa lucia vind ik ook wel ok
daar kunt ge ten minste al een deftige douche nemen.
Nee en veel duurder dan Sofie Gent. Helaas. Iedereen is vragende partij maar de weinige die er zijn, hebben geen concurrentie meer en dat zie je aan hun prijzen.Zijn er in antwerpen centrum goede prive huizen , bv vergelijkbaar met prive sofie in gent ?
Hopelijk iets goed. Maar ook simpele privé ontvangst? en hopelijk ook iets logischere prijzen dan PG.Ik open binnenkort een locatie in het antwerpse waar leuke dames gaan zijn en feestjes georganiseerd worden.
Klopt!Nee en veel duurder dan Sofie Gent. Helaas. Iedereen is vragende partij maar de weinige die er zijn, hebben geen concurrentie meer en dat zie je aan hun prijzen.
Hier heb je er al ene . Hup nu nummer 2....Klopt!
Dus... wie houdt je tegen? Begin een concurrerend huis!
En... met jou connecties heb je zo een geweldige 'line-up' of girls!