Algemeen Antwerpen & omstreken priveontvangst

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben 's nachts met dit account beginnen chatten via Whatsapp. Het verhaal was dat je een camsessie met haar kon doen, en nadien eventueel zou kunnen afspreken. Ze stuurde meteen ook enkele geile foto's van haar kutje etc, waardoor ik in combinatie met alcohol niet meer helder aan het nadenken was. Ook vroeg ze mij om een foto van mezelf te sturen. Ik wilde betalen voor enkele minuutjes cammen, en ze stuurde me een betaallink. Hier hadden al 20 alarmbellen moeten afgaan want deze link was voor een betaling met bancontact lezer. Betaalpagina was wel professioneel opgemaakt dus ze weten goed waarmee ze bezig zijn. Instructies gevolgd, en toen was de transactie zogezegd mislukt (in feite heb ik hen toen waarschijnlijk toegang gegeven tot mijn bankrekening). Ik moest de betaling dus opnieuw proberen uitvoeren dus wederom de instructies op de kaartlezer gevolgd (daarmee heb ik hen waarschijnlijk geld laten overschrijven van m'n spaarrekening naar zichtrekening). Nadien viel de communicatie weg dus ben ik maar gaan slapen. Volgende ochtend doe ik m'n bank-app open en zie ik dat ik €2000 armer ben geworden. Alles geprobeerd bij de bank etc maar betalingen konden niet geannuleerd worden, het waren tientallen transacties naar buitenlandse dubieuze organisaties. Meteen aangifte gaan doen bij de politie. Ik ben al het zoveelste slachtoffer van deze persoon of personen, ze gaan professioneel te werk en de politie krijgt ze niet te pakken.
Ik weet dat ik enorm dom ben geweest en dat ik deze situatie gemakkelijk had kunnen vermijden maar wat gebeurd is is gebeurd... Hopelijk krijgen ze deze mensen ooit te pakken!
Hoe kunnen die ik godsnaam 'zomaar' het rekeningnummer van uw spaarrekening weten en hoe zouden die 'zomaar' geld van uw spaar naar zichtrekening kunnen zetten.

Ofwel liegt u of vergeet u een heel belangrijk deel van het verhaal te vertellen.

Dit kan allemaal niet 'vanzelf'..

Goh, dat is al een zeer oude advertentie. Zit al zeker 7-8 jaar niet meer op linkeroever. Ik heb haar laatst bezocht 3 jaar geleden in Kontich. Huis is inmiddels ook al gesloopt...en Babs blijft onvindbaar (voor ons althans 😉).
Ik denk dat Babs enkel nog gevonden wil worden voor haar meest trouwe klanten, als ze dàt zelfs nog doet. Ik heb haar een hele tijd geleden wel nog eens kunnen strikken, ze ontving me toen gewoon bij haar thuis, dat was wel geil.
Maar adverteren zie ik haar in de verste verte niet meer doen.

Hoe kunnen die ik godsnaam 'zomaar' het rekeningnummer van uw spaarrekening weten en hoe zouden die 'zomaar' geld van uw spaar naar zichtrekening kunnen zetten.

Ofwel liegt u of vergeet u een heel belangrijk deel van het verhaal te vertellen.

Dit kan allemaal niet 'vanzelf'..
Man toch vanwaar die passieve agressie? Ik ben net nog eens door alle screenshots van het gesprek gegaan en heb mijn rekeningnummer niet doorgegeven. Desalniettemin zeer domme actie van mij zoals ik al meermaals heb toegegeven. Vraag me niet hoe ze precies in m'n rekening zijn geraakt, ik zou dat ook wel willen weten maarja.. Ik hoop dat je wat rust kan vinden en nog een fijne dag kan beleven, borstenliefhebber x

Man toch vanwaar die passieve agressie? Ik ben net nog eens door alle screenshots van het gesprek gegaan en heb mijn rekeningnummer niet doorgegeven. Desalniettemin zeer domme actie van mij zoals ik al meermaals heb toegegeven. Vraag me niet hoe ze precies in m'n rekening zijn geraakt, ik zou dat ook wel willen weten maarja.. Ik hoop dat je wat rust kan vinden en nog een fijne dag kan beleven, borstenliefhebber x

Ik heb helemaal geen 'passieve agressie'.

Alleen werkt dit soort verhaaltjes mij wel enorm op de zenuwen omdat ik hier beroepshalve nu en dan mee te maken krijg. En elke keer weer blijkt het verhaal dat het 'slachtoffer' ophangt na korte of lange tijd langs geen kanten te kloppen.

Ik zit zelf al 35 jaar in de IT, kom nu en dan van ver of dichtbij met installatie van betaalterminals in contact, en ik heb in mijn grote omgeving paar mensen die in de bank of hogere betaalomgevingen werken. Ik ben zeker geen expert ter zake, maar heb wel kijk op en weet van hoe alles zowat in elkaar zit, zonder de technische (classified) details te kennen. Als er fouten of problemen moeten opgelost worden kom je al eens wat meer te weten uiteraard.

En wat u hier beweert is dus weer zo een 'ik heb niets gedaan' onzin verhaal.

Men kan niet 'zomaar' geld van uw ene naar uw andere rekening overzetten zonder dat u allerlei data en codes doorgeeft.

Eerst beweert u geen rekeningnummer gegeven te hebben, dan weer wel, eerst ging het 'vanzelf' daarna bleek u plots alle respons codes van uw kaartlezer gegeven te hebben, enz...

Ik ben er 100% zeker van dat u nog veel meer domme dingen gedaan heeft waardoor men mogelijk effectief 2000 euro van uw rekening kon halen, maar zelfs dat betwijfel ik nog steeds.

Want het is niet dat onze media nu en dan doorgaat met vage sensatie/angst artikels te publiceren van mensen die '60.000 euro kwijt zijn nadat ze online een mixer besteld hadden' dat dit ook effectief klopt of mogelijk is.

En ook uw bewering dat u 'ineens' 2000 euro kwijt hoort in dat rijtje verhalen.

Kan men zomaar 2000 euro van uw rekening halen? Neen. Onmogelijk.

Kan men zomaar 2000 euro van uw rekening halen als u uw login gegevens, passwords en andere cijfers/keys of tokens doorgeeft? Uiteraard kan het dan want als u alle gegevens geeft waarmee iemand anders gewoon op uw internetbankieren kan inloggen, dan kan er inderdaad vanalles gebeuren.

Net zoals bedrijven die met ransomware te maken krijgen. Daar heeft men ook nooit 'iets gedaan' of nooit 'op iets raar geklikt' of 'geopend'..

En na wat onderzoek (als dat nog kan) blijkt keer op keer het verhaal he-le-maal anders in elkaar te zitten dan wat men eerst vertelt...

De veiligheid bij banksystemen is al heel lang erg hoog en solide, de nonchalance en domheid van gebruikers daarentegen...

Terug
Bovenaan Onderaan