Algemeen Antwerpen & omstreken priveontvangst

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Beste zuiderburen, groet uit de lage landen !

Ik heb twee keer in Antwerpen overnacht om daar makkelijk wat bij de ramen te kunnen wandelen. Dat beviel wel. Ook een keertje overnacht in Brussel omdat ik straatdames wel spannend vind maar degene die ik had uitgenodigd was drie keer niks....

Komende maand moet ik in de buurt van Mechelen zijn en hen het idee om een lekker geil avondje ervan te maken. Hotelletje boeken en mooie dame uitnodigen, of als het op loopafstand van Hotel kan, naar haar toe. Ik zie wel wat prive ontvangst in Mechelen maar zowel Brussel als Antwerpen zijn dichtbij natuurlijk. Ook overweeg ik eens een goeie gangbang (in bijvoorbeeld Boom) mee te doen als het net qua agenda zo uitkomt. Mezelf kennende ga ik tot de dag van aankomst twijfelen wat ik wil doen. Ik moet nog overnachting boeken en ik vroeg me af waar ik in deze regio het beste kan zijn om redelijk flexibel te blijven in mijn keuze en de meeste opties open te houden. Wat zouden jullie doen als je in deze regio 1 nacht had in eens goed uit de band te springen?

Beste zuiderburen, groet uit de lage landen !

Ik heb twee keer in Antwerpen overnacht om daar makkelijk wat bij de ramen te kunnen wandelen. Dat beviel wel. Ook een keertje overnacht in Brussel omdat ik straatdames wel spannend vind maar degene die ik had uitgenodigd was drie keer niks....

Komende maand moet ik in de buurt van Mechelen zijn en hen het idee om een lekker geil avondje ervan te maken. Hotelletje boeken en mooie dame uitnodigen, of als het op loopafstand van Hotel kan, naar haar toe. Ik zie wel wat prive ontvangst in Mechelen maar zowel Brussel als Antwerpen zijn dichtbij natuurlijk. Ook overweeg ik eens een goeie gangbang (in bijvoorbeeld Boom) mee te doen als het net qua agenda zo uitkomt. Mezelf kennende ga ik tot de dag van aankomst twijfelen wat ik wil doen. Ik moet nog overnachting boeken en ik vroeg me af waar ik in deze regio het beste kan zijn om redelijk flexibel te blijven in mijn keuze en de meeste opties open te houden. Wat zouden jullie doen als je in deze regio 1 nacht had in eens goed uit de band te springen?
Dan zou ik toch voor Antwerpen kiezen.
Makkelijkst om op het laatste moment de plannen te veranderen.

Eens dat de ramen in Antwerpen vele malen prettiger zijn. Brussel is inderdaad niet echt gezellig te noemen 😅
Ik heb een leuke ontvangst dame in Antwerpen gevonden, Patricia, reageerde vlot en fijn op whatsapp ookal is mijn bezoek pas over een paar weken. Goede recensies en lekker petite; gaat helemaal goed komen!
Het wordt dus Antwerpen :)

Niet dat de dames nou zo spectaculair zijn op straat maar het feit dat er in Brussel nog veel getippeld wordt vind ik dan wel weer heel spannend zo op straat. Misschien rij ik daar overdag gewoon eens een rondje voordat ik naar Antwerpen ga

Zijn er nog rendez vous hotels voor enkrke uren in het hartje ban Antwerpen … vroeger had je condessa, hotel nord , cantenbury … maar nu weet ik het niet meer of er nog zijn
Canterbury, Condessa, Nord zijn allemaal helaas moeten verdwijnen door de burgemeester B D W :poop:
Misschien deze, heb dit via google gevonden

en anders dreamhotel in Wommelgem
Beaux Arts (vorige naam was Le Sud) die negatief in het nieuws zijn gekomen.
Dit hotel met nieuwe naam (Beaux Arts) vraagt nu verplicht I.D. kaart per gast.
Dit is niet discreet meer dus schrap dit hotel maar van je RDV lijst.

Terug
Bovenaan Onderaan