Algemeen Antwerpen & omstreken priveontvangst

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
staat hier al een tijdje maar vind niets onder haar naam
 
Ik heb haar een berichtje gestuurd. Ze vraagt 120 euro voor een uurtje. Dat vind ik verdacht dus ik ga de gok niet wagen.
Waarom vind je het verdacht dat ze 120€/uur vraagt?

Het feit dat ze Roemeense is vind ik beangstigender. Daar heb ik helemaal geen vertrouwen in, en eerlijk gezegd heb ik ook nog niet veel goeds gelezen van die bende Roemeense dames. Daarvoor pas ik zeker, die 120€ vind ik niet abnormaal..
 
Waarom vind je het verdacht dat ze 120€/uur vraagt?

Het feit dat ze Roemeense is vind ik beangstigender. Daar heb ik helemaal geen vertrouwen in, en eerlijk gezegd heb ik ook nog niet veel goeds gelezen van die bende Roemeense dames. Daarvoor pas ik zeker, die 120€ vind ik niet abnormaal..
Ik denk dat dit eerder aan mezelf ligt dan dat het een objectieve waarheid is. 120 euro voor een uur vind ik zeer weinig en dan liggen mijn verwachtingen niet bepaald hoog waardoor ik de boot afhoud.
 
Ik denk dat dit eerder aan mezelf ligt dan dat het een objectieve waarheid is. 120 euro voor een uur vind ik zeer weinig en dan liggen mijn verwachtingen niet bepaald hoog waardoor ik de boot afhoud.
120 zeer weinig vind ik wel erg kort door de bocht.
Dit was tot pak en beet 1.5 jaar terug zeer normaal.
Dat nu er grotere bedragen gevraagd worden, betekent niet dat het gelijk fake of slecht is.

Het is idd schaars te vinden voor die prijs tegenwoordig, maar het is er zeker.
 
120 zeer weinig vind ik wel erg kort door de bocht.
Dit was tot pak en beet 1.5 jaar terug zeer normaal.
Dat nu er grotere bedragen gevraagd worden, betekent niet dat het gelijk fake of slecht is.

Het is idd schaars te vinden voor die prijs tegenwoordig, maar het is er zeker.

Als ik wat rondkijk op RL dan zie ik de laatste tijd weer meer dames die gezakt zijn tot 120/u.
 
Ik heb haar een berichtje gestuurd. Ze vraagt 120 euro voor een uurtje. Dat vind ik verdacht dus ik ga de gok niet wagen.
De prijs wil niet altijd ALLES zeggen. Ik ben een paar maanden geleden bij een Spaans meisje geweest dat 100,00 euro per uur vroeg. Heb toen geen recensie gemaakt omdat ze diezelfde week nog terug naar huis ging, en niet meer terug zou komen.
Bij haar was volgens de mogelijkheden op RL in principe alleen neuken mogelijk..
Via WA gestuurd wat mogelijk was, en ze antwoordde dat ze dit steeds op het moment zelf zou beslissen.
Afgesproken voor 3 uur als ze echte GFE zag zitten. En dit heb ik ook gekregen! Enige verschil was het condoom, bij een echte vriendin gebruik je geen condoom meer.
 
Jongens toch, dat gezeur over die recensies. Elke ervaring hier gedeeld is nuttig. Als je graag verhalen leest, kan je ook wat boeken kopen.
In case you missed it... je zit hier dus op GirlsReview! Dus... al dat gezeur over recensies???

En... ervaringen delen zijn zeker nuttig. Graag zelfs! Dat is natuurlijk wat je met een recensie dan ook doet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan