Voormalig lid 19623
Newbie
- 16
- 15/12/22
- 5
Dame spreekt mij ook wel aan, blijkbaar nieuw, ben ze nog nooit tegengekomen op RL, heerlijk petite.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHeeft er iemand al eens afgesproken met Suzanna?
Mij lijkt het alsof de drie foto`s niet van dezelfde dame zijn, maar ik kan me vergissen...Dame spreekt mij ook wel aan, blijkbaar nieuw, ben ze nog nooit tegengekomen op RL, heerlijk petite.
Over welke dame heb jij het?Een vluggertje '69,-'
Ze heeft dus wel zin voor humor!
Dat is al even geleden, ging over deze:Over welke dame heb jij het?
Geen ervaring, ben nooit bij haar geweest. Sorry voor het misverstand, ik rakelde gewoon de link op omdat je vroeg over welke dame het ging.Maar... buiten die navel dan, had jij verder een goede ervaring met haar?
Ik heb al 100 keer geprobeerd haar te contacten, op verschillende manieren, 0 antwoord! Toch blijft ze steeds weer opnieuw adverteren…Op Redlights chat waren ze er eens over bezig zou echt wel de moeite zijn volgens iemand die had haar destijds bezocht toen ze in Turnhout ontving. Wilde er toen ook gaan was niet ver van mij maar ze was vlak daarna verhuisd naar Hoogstraten waar ze nu dus nog ontvangt
Mia! Inderdaad! Wat heeft die een 'killerbody'! Foto's zijn echt!
Mia ik denk dat ze vroeger ook adverteerde weet niet of het zelfde dame is filmpjes zijn wel veelbelovend
Hey ja al verschillende keren dus herhalingsgevaar is zeer hoog. Of ze echt Marokkaans of half is betwijfel ik, ze heeft enorme tieten en een brazilian buttlift kont. Heb er geen seks mee gehad omdat het daar gewoon niet aan komt. Ze zuigt je ziel er uit en dit op een heel sloppy manier. Volgende x ga ik haar toch eens neukenIemand Nora al eens een bezoekje gebracht?
Beetje ver voor mij maar ziet er een knappe meid uit.Iemand ervaring met deze?
Zin in wat warms nu het wat kouder is?
Dag lieve mannen, mijn naam is Naomi ( 1m70, 54 kg, , b cup natuur) ik ben een jong onschuldig vlindertje van 30 lentes jong dat je iswww.redlights.be
Ik krijg een 404 error?
Nuru massage in autoDag lieve heren
Dag lieve heren Ik doe enkel cardate Is dit iets voor jou? Aarzel niet om me te contacteren. Gr milawww.redlights.be
Nog geen ervaring mee iemand anders?
Hiervan begin ik nu spontaan te kwijlen! ... Schoon foto's hé!Is iemand al eens op bezoek geweest bij dit snoepje? https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/eva-cute-4.html
Ja prachtig he, echt helemaal mijn type. Maar het lijkt ook een beetje te mooi om waar te zijn...Hiervan begin ik nu spontaan te kwijlen! ... Schoon foto's hé!
Ah! ... Ik heb wel tijd om te proberen, maar ... geen geld!Wees maar zeker, veel te mooi om waar te zijn. Foto's zeker bewerkt, voor de rest misschien wel de moeite waard. Heb nu absoluut geen tijd om haar te proberen, wie durft?
Ah! ... Ik heb wel tijd om te proberen, maar ... geen geld!
Ik heb haar een berichtje gestuurd: hi alles goed met je? Dan krijg ik de standaard copy/past bericht met prijzen, dan stopt het voor mij en dan weetje hoe laat het is.Is iemand al eens op bezoek geweest bij dit snoepje? https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/eva-cute-4.html
Rare redenering.Ik heb haar een berichtje gestuurd: hi alles goed met je? Dan krijg ik de standaard copy/past bericht met prijzen, dan stopt het voor mij en dan weetje hoe laat het is.
Nee helemaal niet, totaal niet bij alle anderen krijg ik een hello terug en zegt ze ook hoe het met mij gaat. Begin van een leuk communicatie, dat is belangrijks maar als je na een "hello" al direct de prijzen mee geeft zonder iets te typen. … dan stopt het bij mij meestal.Rare redenering.
Het is toch logisch dat je bij je eerste contact algemene informatie krijgt. Als je daaruit besluit dat er iets niet pluis is, dan zal je in 99% van de gevallen op droog zaad blijven zitten …