- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 2,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Blond
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 20 minuten
- Shift
- Avond/Nacht
- Dag
- Donderdag
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Ik voel me al heel lang tot haar aangetrokken, maar een ervaring met haar vriendin Emma, met wie ze omgaat, stelde me teleur en ik ben nog steeds bang dat het hetzelfde is met vriendinnen. Ook kijkt ze wat kil en niet bepaald vriendelijk naar het raam, vaak op haar telefoon zonder voorbijgangers aan te kijken. Vanavond waren mijn favorieten er niet en ik dacht dat het tijd was om te testen, ik raakte gewend aan het idee dat het klote zou zijn.
Goede verrassing, Antonia is eigenlijk best aardig. Voor het eerst was ze heel lief, ze gaf een paar kusjes in de nek tijdens de act, iets wat ik wel leuk vind. Ze kan behoorlijk GFE zijn na verschillende bezoeken denk ik. Ze is klein, doorboord in de tepels en ook in het poesje, kleine tatoeages boven de borsten (niet natuurlijk) en onder de buik. Ze kijkt in de ogen tijdens fellatio, maar het is nog steeds gemiddeld, ze zet er een beetje haar tanden in.
In tegenstelling tot wat ik dacht voordat ik erin ging, was het best gaaf en ik zal haar weer zien.
Goede verrassing, Antonia is eigenlijk best aardig. Voor het eerst was ze heel lief, ze gaf een paar kusjes in de nek tijdens de act, iets wat ik wel leuk vind. Ze kan behoorlijk GFE zijn na verschillende bezoeken denk ik. Ze is klein, doorboord in de tepels en ook in het poesje, kleine tatoeages boven de borsten (niet natuurlijk) en onder de buik. Ze kijkt in de ogen tijdens fellatio, maar het is nog steeds gemiddeld, ze zet er een beetje haar tanden in.
In tegenstelling tot wat ik dacht voordat ik erin ging, was het best gaaf en ik zal haar weer zien.