Vandaag langsgeweest bij ons antonia.
Ja man wat een lekker meisje is me dat ?? was eerst bezig met een klant af te ronden en ze zag me staan recht tegenover de deur en deed teken of ik niet wou komen. Niet getwijfeld en toen ze de deur opendeed vroeg ik of ik interesse had zei haar van zeker en toen we samen op weg waren naar de trap om haar proper en grote kamer te betreden eerste kennismaking gemaakt. Vroeg naar mijn naam en zij vertelde mij haar naam, dus jawel antonia ?. Eenmaal we boven waren haar gevraagd of ze haar transparent heels kon aanhouden en of ze een striptease wilde doen voor me. No problem zei ze ik doe het met plezier ?hielp mij met het uitkleden en toen merkte ze men tattoos op op mijn arm en mijn borst genre van de acteur the rock en zei me dat ze dat wel stoer en sexy vond een man met mooie tattoos. Heeft ze zelfs uitgebreid bestudeerd en vroeg me of dit veel pijn doet want zou misschien ook wel nog iets willen zetten. Over terug naar de verwennerij ?. Vroeg me om plaats te nemen op een stoel in de kamer in mijnen puren dus ? en toen kwam ze me plagen en teasen met haar kimono gelijkelijk af te doen, toen deze afwas verplaatste ze zich naar haar bed en begon te showen met haar lekker kontje ?omhoog te steken en te twerken met haar lekker kontje ???jawadde jongens ?? Kwam me echt wel te warm en ze zag dit en ze genoot ervan dat ze me echt opgewonden zag en ging dan nog verder, spreide haar benen open en de string schuivde ze naast haar poesje en begon met haar prachtige poesje te spelen ??wat geil om dat te zien en kon mij niet meer inhouden en ging bij haar op bed. Vroeg haar of het mogelijk was om haar mooi poesje te likken. Ze twijfelde enkele seconden en zei dat ze liever nog niet had wat ik ook respecteer. Maar voel wel dat er mogelijkheden zijn voor in de toekomst, denk niet dat ze er echt tegen is maar mits een goede klik kan het wel eventueel denk ik, naar mijn gevoel wel. Dan zij mij gepijpt en deed dit voortreffelijk wou dan stoppen en heb haar gevraagd of ze nog beetje kon doordoen omdat ik er zo van aan het genieten was, zonder morren deed ze verder. Was ondertussen ook aan het spelen mamet haar poesje, daar kreeg ik wel de toestemming voor zonder probleem, want stelde het zelf voor. Voelde ook al dat er vocht aan het uitdruppellen was en heb haar dan gevingerd net 2 vingers want haar poesje spant wel erg goed en hier geniet ze echt wel van, want wat kan dit meisje roepen ? dan over ggegaan naar de daad en wederom hebben we beiden genoten en je wel echt hard stoten bij antonia en ze geniet er echt wel van als je goed doorpomt want opnieuw gilde en kreunde ze van plezier ?. Dus echt aan te raden dit lief meisje. Behandel haar liefdevol en met respect want djt verdient ze wel. Ze vertelde me dat ze 24 jaar is idd en dat als ik opnieuw kon ik zeker bij haar mag langskomen want vond het super zei ze en ik vertelde haar het zelfde afgesloten met een goede dikke knuffel en wou haar niet loslaten ??waarop ze ook begon te lachen en ?? zei haar thank you, and you make my weekend à good start ? hoop dat ze nog tijd blijft in Gent want toch ook een van de betere of misschien zelfs de beste dames in Gent Mvg krokettje