Antonia vele malen zien zitten met haar "Albania"-papiertje, nooit naar binnen gegaan. Zie viel me wel altijd op als een van de mooiste dames van de straat (slank, heel mooi gezicht, geen plakplaatjes, ijzerwerk of siliconen).
Soms moet je jezelf dwingen om iets nieuws te proberen. Er waren in beide straten diverse favorieten aanwezig, maar ik had in geen van allen echt zin. Dus nu eindelijk een keer bij Antonia naar binnen gegaan. Basisprijs 50 euro,
pzc mogelijk voor 50 euro meer, maar geen CIM. Ze wast je uitgebreid vantevoren. (Wel met zeep natuurlijk
die regel van
pik alleen maar met warm water wassen, nooit zeep gebruiken!! is voor een wandelaar onmogelijk na te leven.)
Pijpen deed ze zeer goed, langzaam en met gevoel, en ze gaat zo zitten dat alles goed te zien is. Ze heeft niet de afstandelijkheid die je misschien zou verwachten van een zo mooie vrouw, maar komt lekker tegen je aanliggen. Mij klaartrekken lukte niet, dus voor het laatste stukje moest ik er zelf een slinger aan geven. Ook dan blijft ze lekker bij je, likjes aan tepels etc., en ze springt niet gelijk van het bed zodra je klaarkomt.
Ik ervoer geen tijdsdruk, en een normaal zakelijk maar niet ongezellig babbeltje is zeker mogelijk.