Peter Conrads
Stamgast
- Pijpen
- 1,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 1,00 ster(ren)
- Extra's
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- C (fake)
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 20 minuten
- Shift
- Avond/Nacht
- Dag
- Donderdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/eindhoven/5256004-antonia
- Totale kosten (in euro)
- 70
- Algemene beoordeling
- 2,00 ster(ren)
TOP OF FLOP
Dikke FLOP, ontwijken deze dame
Ik ben er geweest, mooie dame hoor, lekker lijf.
Echter alleen bij de voordeur is ze enthousiast. Eenmaal boven was de vriendelijkheid en enthousiasme verdwenen hoor.
Ze vroeg of ik pijpen zonder wilde. 20 euro extra uitonderhandelt.
Ik zei dat ik haar borsten wilde zien. Deed ze alleen een stuk naar benede, topje nog aan. Bij pijpen mocht ik haar hoofd niet vastpakken, na 1 minuut stopte ze met pijpen. Ik verzocht haar door te gaan. Ze negeerde me. En toen neuken met CD, Doggy . Het welbekende handje werd gebruikt. Ik had er al geen zin meer in en heb mezelf zo klaar geneukt.
Nonchalant kreeg ik een nat doekje om zelf de CD eraf te halen en weg te halen. Nietszeggend was zij zich zelf aan het opfrissen.
Ongeduldig zat ze te wachten totdat ik mijzelf gewassen en aangekleed had.
Wegblijven dame is je geld niet waard.
Dikke FLOP, ontwijken deze dame
Ik ben er geweest, mooie dame hoor, lekker lijf.
Echter alleen bij de voordeur is ze enthousiast. Eenmaal boven was de vriendelijkheid en enthousiasme verdwenen hoor.
Ze vroeg of ik pijpen zonder wilde. 20 euro extra uitonderhandelt.
Ik zei dat ik haar borsten wilde zien. Deed ze alleen een stuk naar benede, topje nog aan. Bij pijpen mocht ik haar hoofd niet vastpakken, na 1 minuut stopte ze met pijpen. Ik verzocht haar door te gaan. Ze negeerde me. En toen neuken met CD, Doggy . Het welbekende handje werd gebruikt. Ik had er al geen zin meer in en heb mezelf zo klaar geneukt.
Nonchalant kreeg ik een nat doekje om zelf de CD eraf te halen en weg te halen. Nietszeggend was zij zich zelf aan het opfrissen.
Ongeduldig zat ze te wachten totdat ik mijzelf gewassen en aangekleed had.
Wegblijven dame is je geld niet waard.
Laatst bewerkt: