Net deze middag ook een bezoekje gebracht aan Antonia, en ja wadde, wat een mooie verschijning!
Ze begroette me met een kus op de kaak, en herrinerde haar dat ik al eens eerder een afspraak had proberen maken, maar toen niet gelukt was.
Ze nam me mee naar een kamertje en gebaarde dat ik me al moest uitkleden, en dat zij direct terug zou zijn, zo gezegd zo gedaan, daar stond ik in mijn boxer een beetje onhandig te wezen, toen ze weer binnenkwam in haar broek en enkel haar bh nog aan. Ja jonges, deze Antonia is echt wel, sorry voor de woorden, een lekker ding! Zo een mooie dame, damn!
Ze gebaarde me om op bed te liggen, en dan deed ze haar bh en broek uit, hmm zo een lekkere borstjes, en dat gladgeschoren kutje, zag er allemaal zo goed uit!
Ze begon me een beetje te berijden (had men boxer nog aan) toen ze vroeg, you do hadjob sometime? Waarop ik zeg, ja, een beetje in de war, thus morning?
Ik wederom ja zeggende, en uitleggende dat de druk eerst even van de ketel moet, anders duurthet bij mij niet lang.
Waarop zij zei, oo why, dont do that, my skills will make sure u cum, ja wadde, over confident gesproken.
Dan zei ze me dat ik haar moest beffen, wat ik gretig deed, wat een lekker poesje heeft ze, en ze was ook wat aan het genieten, al kan dat gespeeld zijn xD
Daarna zei ze dat ik op men rug moest liggen. Ze deed men boxer af, en men lul stond wel al wat recht natuurlijk, ze deed cd errond en begon te pijpen, jesus wat een pijskills heeft ze! Duurde niet lang voor die echt goed recht stond, en dan kwam ze op me zitten en begon ze me af te rijden. Cowgirl kan ze echt goed, damn, zo een cowgirl had ik nog nooit gehad oO
Ondertussen ook wat heen en weer gespeel, ik die haar lekkere borstjes kustte en aflekte, en zei gretig verder rijden en kusjes op men mond geven.
Dan moest ik haar doggy pakken, en ja hoor, wat een lekkere doggy dat was! Ik kan het niet blijven zeggen, Antonia is een lekker en heet wijf!
Dan na wat doggy ook eens missionaris, en ook hier weer lekker genoten, ze kan ook zo uitdagend kijken, hmmm hou ik van!
Dan ik trrug op men rug en heeft ze me klaar getrokken, wat niet lang duurde, damn.
En dan zei ze, yes i know how to make you enjoy!
Tzal nog ni zijn!
En dan me omgekleed en na een kusje op de mond stond ik weer voldaan buiten.
Ja jonges, hier ga ik zeker nog eens terug naartoe hoor! Een toppertje!