WHEM Antonia (29) Roeselare

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

VVD914

Stamgast
457
10/12/21
379
14
Deze staat toch al een paar maand op redlights, en steeds op dezelfde locatie. Dus das al positief.

Iemand al langsgeweest.
Roemeense nationaliteit, te mijden of speelt geen rol?
 
noppes...

Had eerder die week contact met haar, gevraagd of ze dit weekend beschikbaar ging zijn. Antwoord was positief, zaterdag zoals beloofd berichtje gestuurd. Geen antwoord meer op gekomen...
 
Zou zeggen dat je deze gewoon mag overslaan want ze houdt heel graag iemand aan het lijntje. We zijn nu zoveel tijd verder en heb ze nu verwijderd uit mijn whatsapp want er komt echt niets nuttigs uit...
 

Deze schoonheid 2x bezocht.
De communicatie ging bij mij zeer vlot. Het was wel altijd met de vraag of ze binnen een half uurtje vrij was.

De eerste maal was ik bij het binnenkomen aangenaam verrast! Zeker het meisje van op de foto (die ik persoonlijk veel knapper vond in levende lijve dan op foto).
Inderdaad zoals eerder vermeld hierboven word er snel aan begonnen. Kleren uit en meteen het bed op! Pmc is zeker oke maar niet om te zeggen waw. Ze pijpte niet te lang en vroeg meteen om in doggy genomen te worden. Het duurde niet te lang voor voor ik kwam.
Meteen het boeltje opgekuist, ze wilde wel nog even praten maar stond toch rap weer buiten.
Score 3,5 sterren

De 2e keer had ik afgesproken omdat ik haar echt een knappe vind en het nog eens wilde proberen. De herkende mij meteen van de vorige keer en alles begon op de zelfde manier.
Nu wou ik geen doggy maar girl-on-top. Met een extreem krakend bed gaf ze er best wel van lang ("to match sex in this bed" zei ze nog) maar helaas weer een te snel einde.
Weer veel te vlug broek aan en naar buiten. Geen na service dus wat spijtig is en zo mijn laatste keer bij haar is geweest.
Voor de daad op zich krijgt ze zeker een 4 sterren en een 4,5 voor haar uiterlijk. Maar ging helaas met een 3 sterren gevoel naar buiten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan