Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenMocht dit zo zijn dan is diegene die schuil gaat achter deze advertentie bekend met haar wijze van reageren en op de hoogte van haar 06 nr. en is btw een foto van haar.Omdat ik de dame ken dat is reden 1 en 2
Ik heb het haar gevraagd
Klopt Anouk is ook LiekeDan heeft ze gelogen....
kijk maar eens op NZCforum daar staan foto's van haar inclusief deze met blauwe string.. daar is ze ook bekend onder de naam Anouk
Je moet ook niet alles geloven wat de dames je vertellen...de waarheid is vaak anders
Anouk Lieke Senna allemaal dezelfde persoonNope, kan 1000 procent zeker zeggen dat zij het nlet is
TopNa ongeveer een week proberen afspraak te maken eindelijk gelukt (Kan alleen laat op avond of in nacht). Moest even appen als ik er was dan kon ze openmaken. Maakte de deur open en was inderdaad de dame van de foto's die ze op app stuurde. Naar binnen gegaan en naar boven gelopen (volgens mij wel nog iemand anders boven aanwezig in andere kamer, geen last van gehad). Financiële gedeelte afgehandeld en samen op bed gaan liggen (normaal 2 persoons bed). Lekker rustig aan begonnen en stelde me lekker op het gemak. Beetje kriebelen strelen etc. Uiteindelijk begonnen met aftrekken, was prima niks van te zeggen (wel af en toe wat afgeleid zoals eerder gezegd door andere leden), daarna pijpen zc, niet geweldig maar vooruit, ook nog 69 gedaan, liet zich vol overgaven likken en pijpte lekker nat. Vervolgens is ze gaan liggen en verder gegaan, paar standjes verder klaargekomen in doggy op haar billen. Niet het beste wat ik gehad heb, maar kan zeker slechter.
Hoeveel keer was je klaarkomen
Lezen is blijkbaar moeilijk voor jeVraag me af of ze ook trio doet
Denk niet dat zij het is. Dame doet bewust geen fotos plaatsen
Lezen is blijkbaar moeilijk voor je
Trio heeft ze gedaan en nu niet meer.
En anders vraag je het haar. Maar ik weet 99.99 procent zeker dat het antwoord nee is
Heb je überhaupt haar advertentie gelezen ?
Als het niet vermeld staat doet ze het niet en anders gewoon vragen ipv hier constant dit soort vragen stellen
op sexjobsIdd bijdehante ,
Vertel mij maar eens waar ze nu nog advertenties heeft staan?
Ja doet ze, geen enkel probleem, had ik al een keer aan haar gevraagdVraag me af of ze ook trio doet