Anoniem geld sturen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wonderwall

Wandelaar
44
15/09/21
16
2
Hallo,

Soms kom ik in een situatie terecht dat ik een dvp geld wil sturen. Bijvoorbeeld bij een virtuele date of aanbetaling of voor wat bijzondere diensten.

Voorheen stuurde ik met paypal geld over die in had aangemaakt onder een fake account. Helaas kan je geen geld meer uploaden via ideal naar je paypal account. Dus ik kan geen geld meer sturen via paypal.

Heeft iemand een andere manier? Paysafecard accepteerd niet iedereen of een bol.com cadeaukaart. Revolut en wise vragen om paspoort gegevens ben bang dat de ontvanger toch mijn achternaam te zien krijgt. En dat wil ik voorkomen.

Kort samengevat: hoe kan ik geld sturen zonder dat de ontvanger mijn naam ziet.

Je wilt een nieuwe bankrekening openen of een verzekering afsluiten. Dan vraagt de bank of verzekeraar jou om veel informatie. Dat is om witwassen en criminele geldstromen tegen te gaan. De Nederlandsche Bank controleert of financiële instellingen genoeg doen om witwassen te voorkomen.
Als je een rekening wilt openen, dan stelt een bank u allerlei vragen. En verzekeraars doen dat ook als u een nieuwe verzekering wilt afsluiten. Ze moeten namelijk onderzoek doen om klanten met eerlijke bedoelingen te kunnen scheiden van de klanten met slechte bedoelingen. Maar dat betekent niet dat ze alles zomaar mogen vragen. Ze hebben bepaalde informatie van jou nodig om jouw risico's goed in te schatten. Je mag dan ook verwachten dat de bank uitlegt waarom die gegevens nodig zijn. Een bank of verzekeraar kan na het onderzoek besluiten niet in zee te gaan met een klant omdat die teveel risico's meebrengt.

https://www.dnb.nl/betrouwbare-financiele-sector/witwassen-en-crimineel-geld-bestrijden/

Hallo,

Soms kom ik in een situatie terecht dat ik een dvp geld wil sturen. Bijvoorbeeld bij een virtuele date of aanbetaling of voor wat bijzondere diensten.

Voorheen stuurde ik met paypal geld over die in had aangemaakt onder een fake account. Helaas kan je geen geld meer uploaden via ideal naar je paypal account. Dus ik kan geen geld meer sturen via paypal.

Heeft iemand een andere manier? Paysafecard accepteerd niet iedereen of een bol.com cadeaukaart. Revolut en wise vragen om paspoort gegevens ben bang dat de ontvanger toch mijn achternaam te zien krijgt. En dat wil ik voorkomen.

Kort samengevat: hoe kan ik geld sturen zonder dat de ontvanger mijn naam ziet.

Geen idee of het zo werkt maar kan je niet je paypal account dat je onder een fake account hebt gemaakt van geld voorzien via een ander paypal account?

Dus gewoon geld sturen van je echte paypal account naar het anonieme en dan naar eender wie je wil waar je anoniem voor wil blijven.

Snap het niet, we betalen voor een service, waarom anoniem geld sturen, tenzij je zo rijk bent dat het niet normaal is.
De ontvanger van het geld zal wel weten dat het van die klant komt en waar het voor is. Alleen wil die klant zijn identiteit niet prijsgeven. Kan wel wat situaties bedenken waarin dat aannemelijk is.

Het is niet dat hij uit het niets anonieme giften aan dvp's wil doen veronderstel ik.

Terug
Bovenaan Onderaan