Recensie Anny, Hasselt 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

PTSD

Newbie
6
28/03/24
9
4
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/anny-225/
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vorige maandag bij haar langs geweest in Hasselt.
Ze biedt verschillende pakketten aan waaruit je kan kiezen, ik heb gekozen voor het standaard pakket (normale sex in verschillende standjes, pzc, kussen, gfe), je kan ook voor anaal pakket kiezen of een kinky ervaring, voor diegene die daarin geïnteresseerd zijn.
Communicatie via de gsm verliep zeer vlot en duidelijk. Eenmaal aangekomen is ze een spontaan en vriendelijk meisje, ze spreekt ook redelijk goed Engels. In het begin kwam ze wat langzaam op gang, maar uiteindelijk ging ze goed tekeer, absoluut geen klokkenkijker of bandenwerk. Ze deed ook alles wat we vooraf hadden afgesproken. Achteraf nog wat geknuffeld en gebabbeld.

Algemeen een zeer aangename ervaring.
 
Her name was Maria. She also worked in Antwerp and 1 time in Brussels. Visited her 3 times. Friendly and spontaneous girl...and if there s good chemistry, she can be very horny...I recommend her but she is difficult to catch.
 
Her name was Maria. She also worked in Antwerp and 1 time in Brussels. Visited her 3 times. Friendly and spontaneous girl...and if there s good chemistry, she can be very horny...I recommend her but she is difficult to catch.
Yes apparently she is very difficult to catch.. sadly so.. did you find already a new profile on RL? Or does she keep the same number?
 
Geen idee wat er mee was, vroeg na gearriveerd te zijn 20 minuten te wachten en foto's te sturen. Zei herhaaldelijk dat de deur open was, maar niet. Stond nog iemand anders rond te draaien ook. Fake adress, maar nummer al aantal keer gestuurd over de maanden dus dezelfde als anders.


Gelukkig zijn er wel meer, dus ciao naar een ander adress.


Jammer stond al even op mijn lijstje.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op gezicht
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/horny-anny.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Enigzins terughoudend door voorgaande reactie van Toin, toch een poging gewaagd. En wat een geluk dat ik me hierdoor niet heb laten tegenhouden!

Het was relatief eenvoudig afspreken via Whatsapp (kreeg een gedetailleerde standaardsms met opties, tarieven, en zaken die inbegrepen zijn). 150 € standaardtarief + 50 € anaal + 50 € CIM/CIF. Dik uurtje na mijn eerste sms was ik reeds bij haar. Ze heeft een appartement dat ze waarschijnlijk huurt via airbnb (of dergelijke) in de buurt van de Meir (Antwerpen), want net vóór mij kwam er een andere man ook binnen (voor een vriendin van haar)...

Binnenkomst heel vlot, en alles verloopt natuurlijk en soepel.
Over het algemeen een heel fijne ervaring en de sfeer/ernergie was goed! Niet het gevoel dat ze naar de klok kijkt, of je snel wilt afhandelen...
Een heel mooi lichaam. Ziet er helemaal uit zoals op haar foto's! Prachtig figuur, mooi gezicht en mooie rondingen....

Strelen, tegen elkaar aanwrijven, kussen op de mond (gn tz) en de sfeer wordt mooi opgebouwd.
Pzc, wat ze goed deed! Het vrijen is natuurlijk heel sexy en zeker als de energie wat goed zit!
Ze golft mee op de energie... En blijft intens mee aanwezig... Ook als het even bij mezelf wat minder hard is... blijft ze me entertainen...
Ook een beetje anaal mogen vingeren (incl. basisprijs).... Maar dat ging wat stroever/genoot ze niet zo van... Dus dan is er op zich ook minder aan... Wat natuurlijk helemaal ok is...

Mogen eindigen op haar gezicht... Wat ik super-sexy vind....
Dat was ok voor haar (wel niet in haar mond... en ze schermde ook wel deel van haar gezicht af)...
Vroeg haar achteraf of ik er voor moest bijbetalen... Maar het was ok (nadat ik ook zei dat ik zeker terug ging komen)... Wat natuurlijk wel fijn is... Weet niet of het standaard nu toch bijbetalen is of niet (maar gezien enkel maar deel van haar gezicht vrij was ;-), voelde het zo wel correct aan voor mij )...

Achteraf nog een relaxt praatje gemaakt...

Ze blijft nog een 2-tal weken in Antwerpen... En dan naar andere oorden vertelde ze me.

Herhalingsgevaar: zeer groot (zeker gezien ze nog maar kort blijft)...
Al bij al: zeer goede ervaring en echte aanrader.


(kleine bijvraag: dit is mijn eerste post: in titel staat dat ze van Hasselt is, maar dit klopt nu niet meer, want ze zit nu in Antwerpen. Ik plaats deze review dan toch hierbij?)
 
Terug
Bovenaan Onderaan