Recensie Annie Bella, Mechelen 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Brick2003

Newbie
2
04/04/24
0
1
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Anaal bij klant
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Origine
Zuid-Amerikaans
Duur van bezoek
15 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/transseksuelen/the-queen-of-sex-came-to-your-city-7.html#
Totale kosten (in euro)
100
Vandaag langsgeweest in een kamer in Mechelen. Bij binnenkomst moest ik even in mezelf checken of het wel dezelfde persoon was. Ze ziet er alleszins een pak ouder uit dan de foto's op haar profiel. Echter, ze was zeer vriendelijk en ik zag haar vriend daar beneden al.

Ze begon met kussen te geven en wees me een plek om mijn kleren te deponeren. Ik kon mezelf even opfrissen in de douche. Wanneer ik klaar was, lag ze klaar en kon ik beginnen pijpen. Ze begon met haar hand op mijn hoofd te duwen, maar ik gaf aan dat niet te willen. Niet veel later begon ze haar middel omhoog te duwen, om deepthroat the bereiken. Jammer genoeg ben ik zo'n persoon die dat niet aankan zonder te moeten kokhalzen. Ik wil dit dus duidelijk niet, maar ze blijft dit herhalen.

Bij het neuken zelf begon ze zeer hevig, waarop ik moest vragen om rustiger te zijn. Ze was 5 seconden rustiger en daarna weer van dat. Zo deed het ook wat pijn en ze hield geen rekening met mijn verzoeken. Na 3 minuten werd ik weer naar de douche verwezen. Daarna wou ze mij nog pijpen, maar met teveel tand. Wederom niet aangenaam. Dan probeerde ze te masturberen, maar ook weer te ruig. Allemaal misschien aangenaam voor zij die zeer ervaren zijn en het graag wat wilder hebben, maar voor mij moet het liefst rustig zijn.

Had €100 betaald voor een half uur, maar stond na een kwartier alweer buiten (inclusief 2 douchebeurten). Heel de tijd ook andere mensen te horen in de kamer ernaast (zelfde appartement). Ze vertrok een paar keer om te gaan praten. Heel grote afknapper.

Geen fijne ervaring. Spaanstalig, maar wat een gebrekkige combinatie van Engels en een beetje Frans.

Terug
Bovenaan Onderaan