Hoe zien jullie dit...
Goed of niet goed
Goed of niet goed
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHoe zien jullie dit...
En wie betaalt die importheffingen? De Amerikaanse klant.Trump zal eerst proberen om Denemarken te gaan chanteren met importheffingen.
Die lui hebben straks een veel groter probleem dan alleen een niet werkende wifi.Het is een bende in de wereld geworden. En ik heb het gevoel dat er nog wat veel groters aankomt. Hoop dat ik het mis heb. Veel jongeren om mij heen interesseert het allemaal echt nul. Kijken geen journaal meer. Als de Wifi het maar doet.
Let toch maar op! Wat Trump zegt... kan op zich al grote gevolgen hebben!Voor de rest zal het allemaal zoals gewoonlijk flinke afleiding zijn van wat hij echt gaat doen. Je moet letter op wat hij doet, maar de media let alleen op wat hij zegt.
Trump denkt in dollars.Misschien wil hij in Groenland wel kernproeven gaan doen zodat mijnbouw sneller mogelijk is. Ik heb hier een zeer naar gevoel bij.
De meerderheid van Groenlanders... wil eigenlijk onafhankelijkheid.Denemarken moet gewoon z'n knopen tellen. Als Trump flink wil betalen voor Groenland dan kunnen ze beter toehappen. De manier waarop van Trump is natuurlijk not done, maar Groenland levert Denemarken geen cent op en er moeten elk jaar honderden miljoenen bij.
Voorwaarde is wel dat een meerderheid van de Groenlanders het moet willen.
Dan lijkt dat me een doodlopende weg. Tenzij Denemarken het ook goed vindt en niet teveel hoeft te betalen.De meerderheid van Groenlanders... wil eigenlijk onafhankelijkheid.
Ze weten alleen (nog) niet hoe dat financiëel rond te krijgen
De vikings hebben ook meermaals vestigingen/ kolonies opgestart in Groenland. Voornaamste inkomstenbron was (toen) walrus ivoor.Erik de Rode is sterk verbonden met Groenland, Erik werd verbannen van IJsland en verbleef 3 jaar op een eiland met veel ijs, terug op IJsland vertelde hij 3 jaar op een mooi groen eiland te hebben gezeten. De leugen werkte.
Nooit goed!!! Hij wil de oorlog stoppen in Oekraïne, maar hij start bijna een oorlog in Groenland, wegwezen met deze mafketel trumpje , hij moet ze vriendje musk ook gelijk menemen en verhuizen naar Siberië.Hoe zien jullie dit...
Goed of niet goed
Hoe zien jullie dit...
Goed of niet goed
Ik praat niks goed over trumpje! Ik haat deze man( sorry voor mijn taal gebruik) deze man is rijp voor een gesticht.Waarom zouden we zulke taal van Trump wel goed moeten vinden als we van Putin dit ook niet accepteren.
En als dit werkelijk gaat gebeuren, dan raakt de NAVO verdeelt en dat is weer heel mooi voor Rusland en China. Want dan weten ze dat Europa verzwakt is en zouden dan ook Europa militair kunnen aanvallen en niet zoals nu middels een hybride oorlogvoering.Trump zal eerst proberen om Denemarken te gaan chanteren met importheffingen. En als dat niet lukt gaat hij waarschijnlijk alsnog proberen om Groenland militair te bezetten. De vraag is wat de Europese NAVO landen gaan doen. Frankrijk heeft al gedreigd in te grijpen indien Trump de daad bij het woord voegt.
Ach, Biden deed dit soort dingen ook, maar niemand maakte er zich druk over.Een leider die zich omring met familieleden en chronies.
Zoveel Lego en feta kaas?BNP 2023 = USD 404, maar ze exporteren maar voor USD 6.46 miljard naar USA,