- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 4,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Pijpen deepthroat
- Speciale kleding verzoek
- Voetfetish
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Donkerblond
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 120 minuten
- Dag
- Zaterdag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/profiel/suzy-154
- Totale kosten (in euro)
- 300
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Ik bezocht Suzy vanochtend, de eerste keer dat ik haar ontmoette na maanden wachten, ik wist niet zeker of ze echt is of dat ze er anders uit zou zien als ik aankwam, maar gelukkig was ik aangenaam verrast toen ik de deur opendeed, ze is een geweldige vrouw meisje vol respect en tederheid....vanaf het moment dat ik de deur opendeed, zag ik haar, ik was een beetje nerveus, maar ze sprong snel op om me een kus te geven en vroeg me of ik nerveus was, ik antwoordde een beetje ja omdat het de eerste keer was, dus zei ze dat ze al het mogelijke zou doen om de nodige staat van comfort te verkrijgen ... daarna, toen ik naar haar dunne lichaam keek met haar kleine borsten maar een perfecte kont in de jurk die ik haar vroeg te dragen. was helemaal overwonnen ... om eerlijk te zijn ziet ze er beter uit dan op de foto's, het is jammer dat ze geen foto's op haar profiel heeft met haar schattige en kleine gezichtje en een mooie glimlach, ze zou je zeker de eerste maken die kiest haar... tijdens de bijeenkomst ging alles goed, ik vroeg om een massage van een uur en één om een beetje te kunnen ontspannen, en dat is precies wat ze deed, ik zag geen tijdsdruk van haar kant of proberen om me zo snel mogelijk weg, er gingen zelfs een paar minuten voorbij, omdat we al 2 uur samen hadden..haar hygiëne is onberispelijk en haar diensten zijn van hoge kwaliteit...ze geeft een geweldige pijpbeurt en haar kutje is strak en goed gewaxt en vol glijmiddel, ohh het was geweldig, ik kan haar stille gekreun niet vergeten omdat ze zei dat ze niet van heel hard schreeuwen houdt... de tongzoen was geweldig, ze rookt maar het is niet storend en ze vertelde me dat kussen met de tong alleen mogelijk is als de hygiëne van de partner net zo goed is als die van haar... Ik stop hier, ik heb nog veel meer te zeggen, maar ik laat je daar ontdekken wat ze je te bieden heeft. ..een uitstekende ontmoeting met een geweldige gfe-ervaring...Ik zal zeker terugkomen, gewoon een ontmoeting die je dag na dag zou herhalen