- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 4,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 3,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Haarkleur
- Donkerblond
- Cupmaat
- A
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 45 minuten
- Dag
- Woensdag
- Totale kosten (in euro)
- 100
- Algemene beoordeling
- 3,00 ster(ren)
Deze week een bezoekje gebracht aan Anneke te Diest
Telefonisch verliep de communicatie in het Nederlands, dus was ik wel tevreden mee.
Ze ontvangt in het centrum van Diest.
Ik had vooral schrik bij het opengaan van de deur een dame te ontmoeten die er anders uitzag dan de foto's... dus ik had deze net voor het binnengaan nog even bekeken.
Maar hoera... foto's zijn waarheidsgetrouw.
Ze sprak me direct in het Engels aan... dus telefonische communicatie doet iemand anders.
Op de kamer direct uit de kleren gegaan.
Omdat het de eerste ontmoeting was, redelijk wat gepraat en een zeer zachte massage tegelijkertijd gekregen.
Vervolgens nog een pijpbeurt (met cd) en even haar gebefd op tot slot een nummertje te doen.
Knap is Anneke zeker weten.
Spijtig dat ze pijpen enkel met cd doet. Even gepolst als het ook zonder kon, maar ging niet.
Persoonlijk vond ik haar pijpen ook niet super.
Zoenen heeft ze niet gedaan.
Als het alarm op haar GSM afgaat... is de tijd bijna om.
Dus tja, knap is ze zeker weten. Een echt GFE gevoel heb ik niet gehad.
Maar het was ook een eerste ontmoeting. Misschien dat ze wat los komt als je er meer bent geweest.
Anneke nieuwe belgie uit Argentinië massage en sex
Heren, Dank voor het lezen van mijn profile. Ik stel me graag aan je voor. Ik ben anneke 23 jaar en een onafliankelijke klasse dame. Ik
www.redlights.be
Telefonisch verliep de communicatie in het Nederlands, dus was ik wel tevreden mee.
Ze ontvangt in het centrum van Diest.
Ik had vooral schrik bij het opengaan van de deur een dame te ontmoeten die er anders uitzag dan de foto's... dus ik had deze net voor het binnengaan nog even bekeken.
Maar hoera... foto's zijn waarheidsgetrouw.
Ze sprak me direct in het Engels aan... dus telefonische communicatie doet iemand anders.
Op de kamer direct uit de kleren gegaan.
Omdat het de eerste ontmoeting was, redelijk wat gepraat en een zeer zachte massage tegelijkertijd gekregen.
Vervolgens nog een pijpbeurt (met cd) en even haar gebefd op tot slot een nummertje te doen.
Knap is Anneke zeker weten.
Spijtig dat ze pijpen enkel met cd doet. Even gepolst als het ook zonder kon, maar ging niet.
Persoonlijk vond ik haar pijpen ook niet super.
Zoenen heeft ze niet gedaan.
Als het alarm op haar GSM afgaat... is de tijd bijna om.
Dus tja, knap is ze zeker weten. Een echt GFE gevoel heb ik niet gehad.
Maar het was ook een eerste ontmoeting. Misschien dat ze wat los komt als je er meer bent geweest.