neuro-toxic
Wandelaar
- Extra's
- Tussen borsten (russisch)
- Vingeren
- Gesproken taal
- Frans
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 30-35
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Totale kosten (in euro)
- 120
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
De dame adverteert regelmatig op tweedehands.be; ik vind haar niet terug op andere sites. Haar advertentie is momenteel offline, ik post de link van zodra ik de advertentie opnieuw zie. Ik heb wel haar nummer (uit de advertentie) via pb voor de liefhebbers. Ze ontvangt in een mooie en erg nette studio in Elsene met de mogelijkheid om voor en na te douchen.
Ze is lief maar geen grote babbelaar, maar wat heeft ze een geweldig lichaam . Ze wou de massage geven in string, maar ze deed die zonder probleem uit toen ik dat vroeg. De massage is heerlijk ontspannend (zowel met de handen als het lichaam) en de opbouw naar het hoogtepunt beheerst ze prima. Zo goed dat ik in mijn eigen gezicht spoot
Ik ben er ondertussen een tweede keer geweest en ik heb dezelfde ervaring gehad. Er is dus herhalingsgevaar.
Ze is lief maar geen grote babbelaar, maar wat heeft ze een geweldig lichaam . Ze wou de massage geven in string, maar ze deed die zonder probleem uit toen ik dat vroeg. De massage is heerlijk ontspannend (zowel met de handen als het lichaam) en de opbouw naar het hoogtepunt beheerst ze prima. Zo goed dat ik in mijn eigen gezicht spoot
Ik ben er ondertussen een tweede keer geweest en ik heb dezelfde ervaring gehad. Er is dus herhalingsgevaar.