Idd! Juist jammer dat ik 50 teveel heb betaald. Hopelijk heb ik haar niet op gedachten gebracht dat ze vanaf nu een meerkost kan vragen.Nog een AnnaG fan erbij
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIdd! Juist jammer dat ik 50 teveel heb betaald. Hopelijk heb ik haar niet op gedachten gebracht dat ze vanaf nu een meerkost kan vragen.Nog een AnnaG fan erbij
We kunnen al een busje richting Loppem vullen....Nog een AnnaG fan erbij
Ik heb ook al 50€ extra gegeven…. Want als we eerlijk zijn … deze dame geeft service die meer waard is dan 150€ heIdd! Juist jammer dat ik 50 teveel heb betaald. Hopelijk heb ik haar niet op gedachten gebracht dat ze vanaf nu een meerkost kan vragen.
En als je dan weet dat ze soms 10 dates op een dag doe@Lolola Best nog rap verzekering repatriëring aangaan, voor het geval. AnnaG is een tijger die je kan uitmelken tot de laatste druppel. Ik heb telkens een paar dagen nodig om terug op krachten te komen.
In ieder geval, enjoy.
Ze staat niet meer op de site ?Maandag bij Nuria geweest, maar bij het wachten Anna G gezien. Die daagde mij uit terwijl ze naar haar klant ging ik vind ze wel knapper dan op de foto's. Bij een volgende passage misschien ook eens voor haar gaan. (Afhankelijk of Nuria daar dan niet is)
Volgens de recensie boven mij was 17/08 haar voorlopige laatste dag, maar die komt nog terug.Ze staat niet meer op de site ?
Ja ze is nu op reis en komt normaal gezien ergens in september terugVolgens de recensie boven mij was 17/08 haar voorlopige laatste dag, maar die komt nog terug.
Neen hoor, ze is nog altijd in de branche, maar hoofdzakelijk in Duitsland. Meestal in een club in Nürnberg. Helaas ook voor mij wat te ver om eens een bezoekje te brengen. Bij mijn laatste bezoek in l'Amazonia zeiden ze me dat Ana G teveel succes had en dat jaloezie opwekte van de andere meisjes. Tja, en als ik de Duitse fora lees, zie ik dat ze daar natuurlijk ook wel wat interesse opwekt.Anna g lijkt helemaal van de aardbol verdwenen? Spijtig, is een topper.
Heb je eventueel naam en adres van deze club. Mss de roadtrip wat aanpassen deze zomer.Neen hoor, ze is nog altijd in de branche, maar hoofdzakelijk in Duitsland. Meestal in een club in Nürnberg. Helaas ook voor mij wat te ver om eens een bezoekje te brengen. Bij mijn laatste bezoek in l'Amazonia zeiden ze me dat Ana G teveel succes had en dat jaloezie opwekte van de andere meisjes. Tja, en als ik de Duitse fora lees, zie ik dat ze daar natuurlijk ook wel wat interesse opwekt.
Das Puppenhaus in Erlangen. Je moet maar eens googelen. Er duiken daar nog wel andere dames op, die ook de revue gepasseerd zijn in L'Amazonia.Heb je eventueel naam en adres van deze club. Mss de roadtrip wat aanpassen deze zomer.
Ik heb de indruk dat haar Aardrijkskunde niet zo goed is, maar ze komt niet terug naar Amazonia. Dat heeft ze mij redelijk duidelijk gemaaktIk heb goed nieuws
Zonet van AnnaG te horen gekregen dat ze in juni terugkomt
Ik heb de indruk dat haar Aardrijkskunde niet zo goed is, maar ze komt niet terug naar Amazonia. Dat heeft ze mij redelijk duidelijk gemaakt
Jammer, weet je al welke club het dan wel zal worden?Ik heb de indruk dat haar Aardrijkskunde niet zo goed is, maar ze komt niet terug naar Amazonia. Dat heeft ze mij redelijk duidelijk gemaakt
Ja maar hou dat nog onder voorbehoud want ze heeft al paar keer verandert van gedachtJammer, weet je al welke club het dan wel zal worden
Weten we nu al we deze parel terug zal opduiken?J
Ja maar hou dat nog onder voorbehoud want ze heeft al paar keer verandert van gedacht
Is zeker niet in West Vlaanderen
Laatste dat ik heb gehoord is 8 juni in Hasselt, Brugge komt ze niet meer terugWeten we nu al we deze parel terug zal opduiken?