WHEM Annabella, Salon 261

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ook werkzaam in Alphen zo te zien.

Lieve dame die graag massage geeft. Ik vermoed van Poolse afkomst. Ik ben ooit 1x langsgeweest. Grote schaamlippen, heerlijk in 69 verwent maar ik kwam te snel van de spanning. Ik zou zeker nog een keer gaan.

Lieve dame die graag massage geeft. Ik vermoed van Poolse afkomst. Ik ben ooit 1x langsgeweest. Grote schaamlippen, heerlijk in 69 verwent maar ik kwam te snel van de spanning. Ik zou zeker nog een keer gaan.
Thanks man! Kloppen de foto's een beetje? Weet niet of het al lang geleden is dat je bent geweest?

Bij Salon 261 loopt er een heleboel moois rond, zowel puur natuur als fake. Ik kan er zo 5 dames noemen die ik daar graag zou bezoeken, maar probeer het bij 1 vaste dame te houden. Maar de verleiding is groot!

Nog wat nieuws te melden nu de vakantie achter de rug is?
Foto's kloppen zeker. Beetje hangende borstjes maar goed lichaam voor haar leeftijd. Half jaartje terug geweest. Leeftijd klopt ook wel.
Een vraag, is het 69 met of zonder CD?
Pijpen met CD is het als een banaan eten met schil... :ROFLMAO:

Laatst bewerkt:
Ik ben van de week langsgegaan toen ze ontving op hotel in de buurt van Breda. Ik had een afspraak van 1 uur gemaakt. Ze ontving mij vriendelijk en na de betaling en douchen begon ze de massage. Veel teasen en plagen, dat begon goed! Lekker op m'n buik gelegen en genoten van de body to body en plagerige kusjes. Daarna omgedraaid en na een korte massage vroeg ze of ze kon pijpen. Ik zei dat dat prima was, alleen dat ik niet gauw klaar kom als een vrouw mij pijpt. Zeker niet toen ze een condoom omdeed. Na 5 minuten wilde ik haar vriendelijk erop attenderen dat het goed was zo, om verder te gaan met iets anders. Nou, dat werd niet vriendelijk ontvangen en ik zag een korte, geïrriteerde blik van haar, alsof ze het persoonlijk opvatte. Na een onaardige opmerking van haar, veranderde ze gelijk weer, vroeg me te ontspannen en met een glimlach ging ze verder met een hand job. Dat was zeker aardig maar mede door dat gedoe was m'n hoofd er niet bij en lukte het me net niet om te komen. Ze merkte dat en zei toen: "dit gaat 'm niet worden hè, je gaat niet komen". Beetje verbaast zei ik: geef me even om bij te komen, en dan lukt het wel. Toen zei ze ineens koel en zakelijk dat m'n tijd erop zat, uur was bijna om, volgende klant kwam gauw, etc. Als er een manier is om je totale geilheid te laten verdwijnen is dat het wel. Ik probeerde nog kort om er zelf een slinger aan te geven, maar alle opwinding was weg en teleurgesteld ging ik douchen. Denkende dat ik het wellicht verkeerd had verwoord vroeg ik haar nog wat ik anders had kunnen zeggen. Toen ontkende ze dat ze geïrriteerd was en begon te zeggen dat niet alle mannen klaar komen en dat ik een volgende keer langer kon boeken en anders zelf eerder had moeten aangeven om over te gaan naar aftrekken. Alsnog ik weet hoeveel van het uur al voorbij is! Toen maakte ze nog een opmerking over mijn beroepsgroep en dat dat wellicht ook van invloed had op hoe ik met vrouwen omging. Nouja, toen had ik het wel gehad en ben weggegaan. Behoorlijke teleurstelling, voor 200 euro.

Samenvattend, ze kan heel plagerig en vriendelijk doen, maar dat kan zo omslaan als haar iets irriteert. En ze is een klok kijkster en geen seconde te lang mag je binnen blijven. Van binnenkomst tot vertrek was het exact 1 uur, incl. 2x douchen, betalen, uitkleden, aankleden. Ook van zelfreflectie heb ik weinig van gemerkt.

Geen herhaling voor mij helaas.

Terug
Bovenaan Onderaan