Recensie AnnaBella, Antwerpen, Schippersstraat 17/3 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Hunze2

Vaste klant
165
18/08/21
1.405
12
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Soft SM
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
100
Gister Vrijdag middag bij deze SM dame geweest vele tools geprobeerd, veel is mogelijk, Zaterdag was ze er al vanaf 12uur.

Anna-Bella ken ik nog van de SS 21/1. Onze sessies werden elke keer geiler en perverser.
Ik moest langdurig haar anus likken en verwennen, ze piste in mijn mond en over mijn lichaam, ze vingerde mijn anus en stak talloze dildos in toenemende grootte in mijn kontgaatje. Ondertussen wond ze mij op met geile en vernederende praat.
Ik had fantasieën over crossdressing en ze feminiseerde mij een keer heerlijk met make-up en valse wimpers, pruiken, sexy lingerie en high heels. Daarna werden mijn polsen en enkels geketend met mijn benen wijd gespreid. Ik voelde mij supersexy en geil, waarbij zij eindeloos foto's en filmpjes nam (met mijn gsm), zijzelf wou ook in beeld maar dan wel met maskertje.
Ik ken de 17 niet, maar haar SM-kamer op 21 was voor mij legendarisch.
Zij stelde ook eens voor om een trio met een shemale te proberen, maar tot nu toe nog niet gedaan. Wou telkens gewoon enkel met mijn domina genieten.
Ben benieuwd naar belevenissen van haar andere slaafjes.

Onenigheid met de "eigenares" van 21/23 heeft haar na meer dan 20 jaar in dat pand gedwongen om te verhuizen. Heb al vaker gehoord van meisjes die daar werk(t)en dat die "eigenares", om het zacht uit te drukken, niet van de gemakkelijkste is. Heeft trouwens ook een appartement in de Lange Schipperskapelstraat, dat ze ook regelmatig verhuurt aan de meisjes.

Terug
Bovenaan Onderaan