- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Penismassage
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 50+
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Mollig
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Shift
- Avond/Nacht
- Dag
- Vrijdag
- Totale kosten (in euro)
- 100
Gisterenavond even bij Anna Zandpad geweest, op gang 3 in de passage. Had haar 100 euro betaald (dit is eigenlijk het minste wat ik betaal, want onder een half uur naar een dvp gaan heeft voor mij geen zin eigenlijk), en neemt dan altijd goed de tijd voor je. Voordat zij überhaupt begon met de handelingen waren we al zeker 15 minuten aan het kletsen, toen zeker 35/40 minuten van alles gedaan, en dan nog een leuke aftertalk. Ze mag dan wat ouder zijn al (rond de 50), maar vind het toch altijd prettig bij haar.
Dat gehang op de klok als je bijna tegen een hoogtepunt aanzit, daar heb je bij Anna tenminste geen last van. Helaas geen hoogtepunt gehad (lag aan mij, was te moe al), wat bij haar eigenlijk een uitzondering is, in 95% van de gevallen kom ik gewoon klaar bij haar. Van de Latina's op de Dam vind ik haar het beste. Je kunt gewoon Nederlands spreken bij haar, en dat begrijpt ze redelijk goed. Zelf spreken gaat wat minder nog.
Dat gehang op de klok als je bijna tegen een hoogtepunt aanzit, daar heb je bij Anna tenminste geen last van. Helaas geen hoogtepunt gehad (lag aan mij, was te moe al), wat bij haar eigenlijk een uitzondering is, in 95% van de gevallen kom ik gewoon klaar bij haar. Van de Latina's op de Dam vind ik haar het beste. Je kunt gewoon Nederlands spreken bij haar, en dat begrijpt ze redelijk goed. Zelf spreken gaat wat minder nog.