Nieuwsgier
Stamgast
- Zoenen
- 2,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 3,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 1,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 20 minuten
- Shift
- Avond/Nacht
- Dag
- Woensdag
- Totale kosten (in euro)
- 50
- Algemene beoordeling
- 2,00 ster(ren)
Woensdagavond was ik bij Venezolaanse Anna. Ze spreekt behoorlijk Engels. Ze is vermoedelijk eind 20. Ze doet vriendelijk, maar niet overdreven.
Tongzoenen betekent bij haar met het puntje van haar tong kort aan je lippen likken. Toen ik aangaf dat ik wat anders in gedachte had, deed ze alsof ze me niet begreep.
Zoenen deed ze wel maar was gehaast. (Is normaal blijkbaar extra, maar omdat ik geen orale of vaginale seks wilde, was dit oké) en ze liet zich ook zoenen.
Haar aanraken en strelen is geen probleem. Ze leek het zelfs leuk te vinden als je met haar borsten speelde. Je mocht ook aan tepels likken
Ik kreeg een handig van haar die ik zelf heb afgemaakt. (Ik moet het altijd zslf afmaken, dat ligt niet aan haar.)
Misschien is ze beter in orale en vaginale seks. Dat weet ik niet.
Ik heb wel het gevoel dat ze dit werk niet voor haar plezier doet en dat vind ik sneu..
Tongzoenen betekent bij haar met het puntje van haar tong kort aan je lippen likken. Toen ik aangaf dat ik wat anders in gedachte had, deed ze alsof ze me niet begreep.
Zoenen deed ze wel maar was gehaast. (Is normaal blijkbaar extra, maar omdat ik geen orale of vaginale seks wilde, was dit oké) en ze liet zich ook zoenen.
Haar aanraken en strelen is geen probleem. Ze leek het zelfs leuk te vinden als je met haar borsten speelde. Je mocht ook aan tepels likken
Ik kreeg een handig van haar die ik zelf heb afgemaakt. (Ik moet het altijd zslf afmaken, dat ligt niet aan haar.)
Misschien is ze beter in orale en vaginale seks. Dat weet ik niet.
Ik heb wel het gevoel dat ze dit werk niet voor haar plezier doet en dat vind ik sneu..