Recensie Anna park 118 Amsterdam 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Dimitrios

Newbie
11
23/03/24
18
2
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.privehuis118amsterdam.nl/dames/anna-nieuw/
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Tijdens het voorstellen viel Anna mij op, knappe jonge vrouw met een heerlijk geil lichaam.

Enorme grote strakke reet mooi rond zonder putjes en striemen. Borsten zijn nep een volle C volgens mij.

Extra opties pzc en beffen tegen aanbetaling.
het beffen is heerlijk, anna lijkt daar zelf ook van te genieten, daarna gewisseld van positie en gevraagd voor standje 69. Ohhh wat een uitzicht en werd heerlijk nat.

Verschillende standjes tussendoor even een pauze om haar te likken. Knappe meid, erg makkelijk in de omgang, super lief en leuk ook.

Mij gaat ze terug zien.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Ik ben vandaag bij Anna geweest in Park 118. Enorm aantrekkelijke vrouw. Stevige bouw (niet dik stevig. Maar robuust) goeie dijbenen. Dikke billen. Lekker tieten. Ik werd al geil met naar boven lopen.

Daar aangekomen maakte zij het bed netjes. Ik douche me even snel. We kletsen een klein beetje over wie we zijn en waar we vandaan komen. Allemaal prima!

Afdrogen. Dan krijg ik het eerste voorstel voor extra zaken. Prima. Mag allemaal natuurlijk. Maar niet voor mij sorry. Ik bedank vriendelijk en krijg een condoom om. Ze pijpt me eventjes. Ik vraag haar zelf te stoppen. Want ik wil niet direct klaarkomen. Ik heb haar ondertussen nu voor de derde keer gemeld dat ik erg gevoelig ben en snel kom.

Daarop gaat ze op haar rug liggen. Benen wijd. Missionaris. Kom maar op. Euh nee alsjeblieft nog even niet. Ik wil gewoon even beetje aan elkaar friemelen.

Wederom een aanbod voor zoenen. Beffen. Weet ik wat om bij te betalen. Ik bedenk wederom op een keurige manier. Maar nu draait de sfeer. Ze is ongeïnteresseerd en wrijft maar wat over mn ballen en half slappe penis.

Na een paar minuten. Denk ik. Vraag ik haar of ze mij wil neuken in cowgirl. Nee absoluut niet. Missionaris of doggy. Ik kies voor het laatste en mag plaats nemen bij een enorme klodder glijmiddel.

Het feest is snel over daarna. Maar is over het algemeen toch erg teleurstellend.
 
Ik ben vandaag bij Anna geweest in Park 118. Enorm aantrekkelijke vrouw. Stevige bouw (niet dik stevig. Maar robuust) goeie dijbenen. Dikke billen. Lekker tieten. Ik werd al geil met naar boven lopen.

Daar aangekomen maakte zij het bed netjes. Ik douche me even snel. We kletsen een klein beetje over wie we zijn en waar we vandaan komen. Allemaal prima!

Afdrogen. Dan krijg ik het eerste voorstel voor extra zaken. Prima. Mag allemaal natuurlijk. Maar niet voor mij sorry. Ik bedank vriendelijk en krijg een condoom om. Ze pijpt me eventjes. Ik vraag haar zelf te stoppen. Want ik wil niet direct klaarkomen. Ik heb haar ondertussen nu voor de derde keer gemeld dat ik erg gevoelig ben en snel kom.

Daarop gaat ze op haar rug liggen. Benen wijd. Missionaris. Kom maar op. Euh nee alsjeblieft nog even niet. Ik wil gewoon even beetje aan elkaar friemelen.

Wederom een aanbod voor zoenen. Beffen. Weet ik wat om bij te betalen. Ik bedenk wederom op een keurige manier. Maar nu draait de sfeer. Ze is ongeïnteresseerd en wrijft maar wat over mn ballen en half slappe penis.

Na een paar minuten. Denk ik. Vraag ik haar of ze mij wil neuken in cowgirl. Nee absoluut niet. Missionaris of doggy. Ik kies voor het laatste en mag plaats nemen bij een enorme klodder glijmiddel.

Het feest is snel over daarna. Maar is over het algemeen toch erg teleurstellend.
Dit is het algemene beeld bij Prive118 de laatste tijd. Zodra je niet kiest voor de extreem dure extra's zijn de dames vaak ongeïnteresseerd en proberen ze het zo snel mogelijk af te raffelen.
 
Dat is dan een treurige ontwikkeling. Als je voor elke handeling (buiten neuken en pijpen met condoom) moet bijbetalen, is de lol er snel af. Er wordt weleens beweerd dat de prijzen in de privéhuizen redelijk stabiel zijn gebleven, maar dat is maar net hoe je het bekijkt. Vroeger zat in de standaardprijs ook zoenen, vingeren enzo..Maar als je hier nu telkens voor moet bijbetalen dan kun je toch wel spreken van een verkapte en forse prijsverhoging. Ik zou dan toch liever zien dat de standaardprijs wat omhoog gaat, tot 100 euro voor een half uur is dit nog wel te doen, mits de service goed is.
Ik mijd zoveel mogelijk de privéhuizen waar deze moderne variant van uitpezen wordt toegepast. Mogelijk zit Park118 hier nu ook bij.
 
Bovenstaande is idd waar, en meteen de reden dat ik er niet al te vaak naar binnen huppel.
Ik begin graag de 1e x met een met zorg uitgevoerde slow handjob , en zelfs daar werd door 1 van de dames 50 extra voor gevraagd. Duh.
Uitzondering was Katja, die verontschuldigde zich zelfs dat ze extra geld vroeg voor uitgebreidere service waar ik geen oren naar had.
schattig en lekker meisje die katja trouwens.
 
Terug
Bovenaan Onderaan