- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Klaarkomen op gezicht
- Pijpen zonder condoom
- Tussen borsten (russisch)
- Vingeren
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Vrijdag
- Totale kosten (in euro)
- 400
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Eigenlijk hadden Kim en ik dit op mijn verjaardag willen doen maar toen was ik zoek dus het cadeautje van Kim kwam deze week
Het spannende was dat zij alles geregeld had , ik wist niet wie er kwam, toen ze binnen kwam had ik direct iets van wow wat een mooie dame, even met zijn drietjes wat gedronken en toen naar de slaapkamer waar Kim en Anna al snel uit de keren waren en aan het knuffelen gingen.
Het was een warm uurtje, Anna pijpt lekker ZC, tongzoenen doet ze ook al moet je volgens Kim hiervoor wel bijbetalen, na wat standjes met Anna onder aanmoedigingen van Kim haar gezicht onder gespoten , dat was echt heel geil
Anna is de dame van de fotos maar lijkt wel ouder dan de aangegeven leeftijd
Het spannende was dat zij alles geregeld had , ik wist niet wie er kwam, toen ze binnen kwam had ik direct iets van wow wat een mooie dame, even met zijn drietjes wat gedronken en toen naar de slaapkamer waar Kim en Anna al snel uit de keren waren en aan het knuffelen gingen.
Het was een warm uurtje, Anna pijpt lekker ZC, tongzoenen doet ze ook al moet je volgens Kim hiervoor wel bijbetalen, na wat standjes met Anna onder aanmoedigingen van Kim haar gezicht onder gespoten , dat was echt heel geil
Anna is de dame van de fotos maar lijkt wel ouder dan de aangegeven leeftijd
Laatst bewerkt: