• De zoekmachine ligt er uit. Is bekend en in onderzoek.

Recensie Anna Nieuwstad 7 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Mark198112

Wandelaar
64
16/10/21
18
5
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Soft SM
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Ochtend
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vanmorgen bij Anna geweest. Lichte latina met geblondeerde krullen en hele grote billen. Heerlijk gepijpt en met m'n tepels gespeeld.
 
Wat een lekkere geile vrouw. Ik had haar al vaak zien zitten, maar was nooit naar binnen gegaan. Een vrolijk type, met inderdaad een heerlijke grote kont, en minstens zo heerlijke tieten. De klik was er vanaf het begin, toen ze plagerig mijn tepels begon te likken. Het hele repertoire afgewerkt, van knuffelen tot pijpen tot neuken tot wederzijdse masturbatie. Ik had wat moeite met klaarkomen (kan gebeuren op mijn leeftijd), maar dat was geen probleem. Enthousiast werkte ze mee om me met behulp van handen, tieten en olie tot een orgasme te brengen. Dat alles in een uiterst relaxte, soms wat lacherige sfeer. Voertaal Nederlands/Engels/Spaans
Ik had haar 50 euri gegeven en ben een minuut of 25 binnen geweest, en ze gaat me vaker zien, en verheug me al op een sessie van een uur. Misschien kan pzc dan ook, maar dat heb ik niet gevraagd. Ze begint vaak al vroeg, rond een uur of 11, tot in de avond.
 
Beste konijnen
Wat een lekkere geile vrouw. Ik had haar al vaak zien zitten, maar was nooit naar binnen gegaan. Een vrolijk type, met inderdaad een heerlijke grote kont, en minstens zo heerlijke tieten. De klik was er vanaf het begin, toen ze plagerig mijn tepels begon te likken. Het hele repertoire afgewerkt, van knuffelen tot pijpen tot neuken tot wederzijdse masturbatie. Ik had wat moeite met klaarkomen (kan gebeuren op mijn leeftijd), maar dat was geen probleem. Enthousiast werkte ze mee om me met behulp van handen, tieten en olie tot een orgasme te brengen. Dat alles in een uiterst relaxte, soms wat lacherige sfeer. Voertaal Nederlands/Engels/Spaans
Ik had haar 50 euri gegeven en ben een minuut of 25 binnen geweest, en ze gaat me vaker zien, en verheug me al op een sessie van een uur. Misschien kan pzc dan ook, maar dat heb ik niet gevraagd. Ze begint vaak al vroeg, rond een uur of 11, tot in de avond.
Weet je ook toevallig welke Kamer ze zit ?
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Shift
Middag
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Zeer liefe en aardig vrouw. Ik heb all paar keer een dame bezocht in nieuwstad maar deze is in mijn ogen het beste en tot nu toe de beste ervaring. Ik ben zelf voor de gemiddelde wandelaar vrij jong maar hou wel van ouder als je ook van ouder houd raad ik haar zeer aan. Het begon met beffen daarna wat spelen en aan elkaar zitten. Toen lekker mijn pik strelen en pijpen. Daarna klom ze boven op en ben klaar gekomen met doggy. Toen we klaar waren nog leuk na gepraat met het genot van een cola. All met all een 10/10 ga in de toekomst zeker nog eens langs.
 
Terug
Bovenaan Onderaan