Recensie Anna, Nakhon, Rotterdam 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Crusader

Vaste klant
Forumpionier
194
03/07/21
148
13
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/3268247-anna
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Nadat een Chinese dame vlak voor de afspraak deze wilde verzetten met 1,5 uur (niet de eerste keer) gezegd dat ik niet meer kwam.
Omdat ik al op scherp stond naar Nakhon gegaan waar Anna beschikbaar was. Bij binnenkomst was dit kleine vrouwtje heel vriendelijk en verzorgend zowel bij de receptie als in de kamer. Communicatie gaat het best in het Engels maar dat mag geen probleem zijn. Op bed eerst beetje massage daarna omdraaien toen begon het feest.
Pijpen was matig omdat condoom te groot was voor mij daarna 69 waarvan ze wild werd seks daarna was dan ook goed.
Na afloop lagen we samen even bij te komen.

Kortom klein lief thais vrouwtje die bij de juiste behandeling zelf ook geniet en je rijkelijk beloond.

Ben twee maanden geleden ook weer eens na lange tijd langs gegaan. Kwam voorheen altijd voor Noet die daar al lang niet meer werkt.
Afgesproken uurtje voor 150 euro. Begonnen met wat dat kutje lekker te likken en daarna er op gekropen en lekker gekomen. Toen ik voor de tweede ronde wilde gaan werd aangegeven dat ik alleen nog afgetrokken kon worden en geen tweede keer kon neuken……????? Omdat er 25 minuten vergaan waren aangegeven dat ik dan zou stoppen en geld van overige half uur terug wilde.
Na wat gedoe mijn 50 euro terug gekregen, maar had dat nog nooit hier meegemaakt.
Kom hier niet meer terug……

met half uurtje 1 keer klaarkomen is normaal. Maar, voor de volgende keer (where ever that may be) eerst even checken als dat belangrijk voor je is. Voor mij maakt het niet uit, 2e keer binnen 1 uur, lukte mij alleen in mijn twintiger jaren :ROFLMAO:

Terug
Bovenaan Onderaan