- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Vingeren
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Aziatisch
- Leeftijd
- 40-50
- Haarkleur
- Donkerblond
- Cupmaat
- C (fake)
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Vrijdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/advertenties/3268247-anna
- Totale kosten (in euro)
- 100
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Nadat een Chinese dame vlak voor de afspraak deze wilde verzetten met 1,5 uur (niet de eerste keer) gezegd dat ik niet meer kwam.
Omdat ik al op scherp stond naar Nakhon gegaan waar Anna beschikbaar was. Bij binnenkomst was dit kleine vrouwtje heel vriendelijk en verzorgend zowel bij de receptie als in de kamer. Communicatie gaat het best in het Engels maar dat mag geen probleem zijn. Op bed eerst beetje massage daarna omdraaien toen begon het feest.
Pijpen was matig omdat condoom te groot was voor mij daarna 69 waarvan ze wild werd seks daarna was dan ook goed.
Na afloop lagen we samen even bij te komen.
Kortom klein lief thais vrouwtje die bij de juiste behandeling zelf ook geniet en je rijkelijk beloond.
Omdat ik al op scherp stond naar Nakhon gegaan waar Anna beschikbaar was. Bij binnenkomst was dit kleine vrouwtje heel vriendelijk en verzorgend zowel bij de receptie als in de kamer. Communicatie gaat het best in het Engels maar dat mag geen probleem zijn. Op bed eerst beetje massage daarna omdraaien toen begon het feest.
Pijpen was matig omdat condoom te groot was voor mij daarna 69 waarvan ze wild werd seks daarna was dan ook goed.
Na afloop lagen we samen even bij te komen.
Kortom klein lief thais vrouwtje die bij de juiste behandeling zelf ook geniet en je rijkelijk beloond.