Recensie Anna, Mystique Thai Thai 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

mxd

Newbie
2
30/05/24
7
1
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Mijn eerste recensie na er veel te hebben gelezen.

Vanochtend in Den Haag (uurtje rijden voor mij) dus even met Mystique Thai Thai gebeld want was er al lang niet meer geweest. Er werden een aantal dames genoemd die ik niet kende uit de recensies of van eerdere bezoekjes - er zou ook een nieuwe dame genaamd 'Ennie' zijn. Daar maar voor gekozen aan de telefoon maar eerlijk gezegd had ik niet al te hoge verwachtingen en zou dus waarschijnlijk alleen voor de massage gaan als het tegenviel.

Eenmaal aangekomen (15 min te vroeg) was de dame al beschikbaar, dus op naar de kamer. Blij verrast met een mooie dame. Ze vroeg mijn naam en moest lachen toen ik haar Ennie noemde. Ze heette Annie zei ze. En had paar jaar elders gewerkt en nu weer terug. Nu begon er bij mij een belletje te rinkelen want over een 'Annie' had ik al eerder over gelezen.

Heb gekozen voor het hele pakket. We hadden blijkbaar een goede klik (of heeft ze dat met iedereen?) want er werd (heel) veel getongzoend, kreeg heerlijk pzc, heb haar gevingerd en gelikt en alles wat ik aangaf lekker te vinden deed ze. Sex verder natuurlijk met condoom. Uiteindelijk heerlijk klaar gekomen terwijl ik in haar mooie ogen keek. Ze was heel lief en we hebben ook gelachen.
Dus uiteindelijk toch bij een 'topper' terchtgekomen en met tevreden gevoel weer richting huis. Minpuntjes ? Bijna geen, hoewel er helaas wel een beetje zweetlucht hing...

Verder alles top.
 
Laatst bewerkt:
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/1161484-anna
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Vandaag voor het eerst mijn b2b gehad. Geen idee wat ik kon verwachten.
Ik had op dit forum het advies gekregen om naar MTT te gaan, en dan Karin.
Vandaag was ik een dagje in Den Haag en ik dacht; laten we maar doen dan.
Op de bonnefooi langs gegaan en op de bel gedrukt.
Ik had de keuze uit 5 of 6 dames, maar geen Karin.
Toen gekozen voor Anna. Maar damn, wat een keuze.
Anna is een mooie meid met mooie natuurlijke borsten, goed figuurtje.
Ik kwam voor een uur. Boven op de kamer netjes het financiële deel afronden. Een uur b2b zonder extra's, die wil ik met Karin.
Na het douchen kwam de mededeling dat een uur toch niet ging, het werd 45 min., ze zou haar best doen om het op tijd te redden.
Massage was, naar mijn mening vluchtig, maar ja, ik weet niet wat normaal is. Tussendoor al wel een beetje teasen.
Na het omdraaien vroeg ze of ze mij een prostaatmassage mocht geven, omdat het uur niet vol kon maken. Ook dit was nieuw voor mij.
Daarna begon ze me te strelen en verder te masseren met af en toe een kleine zwoele tz. Tot nu toe alles dik prima.
Daarna daalde ze af naar beneden, beetje pzc. Langzaam bracht ze een vinder daar er in (met handschoen). Toen werd ik goed hard.
En toen werd het minder. Spugen op m'n lul, sjorren als een malle, raar praten. Het is dat die vinger er nog in zat, anders had er geen happy end voor mij ingezeten.
 
Ik ben recent bij Anna geweest. Wel aardige dame, enigszins zakelijk. Voor het eerst bij MTT een handdoekje over mijn rug, daarna zonder handdoek…geen idee wat het nut was.
Na het omdraaien werd het redelijk snel afgewerkt.
Niet een heel bijzondere ervaring zoals met enkele andere dames hier.
 
Terug
Bovenaan Onderaan