- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 3,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 2,00 ster(ren)
- Extra's
- Pijpen zonder condoom
- Kontlikken door klant
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 20 minuten
- Shift
- Middag
- Dag
- Maandag
- Totale kosten (in euro)
- 50
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Ik kwam eigenlijk voor diana maar was echt 50 min bezet. Wat wel nadeel is in de lantaarn het is echt gehorig. Kon letterlijk horen hoe diana werd afgeneukt en andrea ook. Ik werd van het gekreun zo geil. Moest en zal neuken daar. Toen kwam anna vrij na 30,40 min wachten ofzow. Wel vreemd kwam niemand eruit mischien was ze wezen slapen ofzow. Anyway ze zag er lekker uit blond haar nu en ze leek wel afgevallen stond haar goed mooie heupen en dikke kont.kwam binnen en ze zei long time bandidos haha. Ze kleede zich uit en ging met der kont tegen mn lul aanrijden dit was lekker en geil. Daarna kuste ze me en in me nek en wou der tongen dit was wel minimaal helaas. Daarna pijpen zonder condoom dit was lekker maar niet heel speciaal. Daarna moest ik haar beffe. Ze zei eat my pussy bandidos dit heb ik geweten ook. Ze nam een snuif poppers en ik heb haar exht goed gebeft. Ze gaf me nog aanwijzingen hoe ze het liefst gelikt wil worden en dat ze daarvan kan klaarkomen. Dus ik haar zo beffe en ze gaf mij ook een snuif werd er ook geilvan. En heb zo der kut goed gebeft hoe ze wilde en der kont goed afgelikt. Wou der kont en kut nog vingeren maar niet gedaan. Als ze dan nee zou zeggen verpest altijd dan de sfeer vind ik. Dus heb wel beide gaten goed gelikt. Daarna missio doggy en flat doggy spoot ik zo het condoom vol. Was zeker een geslaagd bezoek. Jammer dat deze dame niet tot nauwelijks tongt. Ze werkt trouwens van maandag tm donderdag vaak tm 19:00 in de avond