Recensie Anna-Maria (Roe), Antwerpen, Schippersstraat 13/3 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Lang geleden dat er nog over Anna Maria geschreven is precies. Heb haar zaterdag nog bezocht en het blijft toch wel een geweldige meid volgens mij. Ondanks ik niet echt in de mood was (uitgegleden in parkeergarage en in een plas diesel terechtgekomen...😡) bleef ze de vrolijke spring in 't veld en deed ze alle moeite om me te behagen. Ik vind het alleen vreemd en spijtig dat ze ondanks de kalmte (naar eigen zeggen) haar telefoonnummer niet wil geven. Blijft dus altijd op goed geluk.
 
Ze probeert me al 2 jaar terug binnen te praten nadat ik haar had gezegd dat ik volledig afkickte op haar overdreven smetvrees en papierverbruik. Ze start het gesprek altijd heel warm en vriendelijk maar wordt onaangenaam koud naarmate ik zeg dat ik niet ga blijven. 😉🤣
 
De man die houdt van prettige seks, houdt er meer van om, steeds onder een andere naam, ons zijn visie op het hoerenlandschap door de strot te rammen dan te schrijven over zijn bezoekjes.

In de hoop dat hij zou stoppen met dat Houdini-gedoe, heb ik ooit 100 weesgegroetjes opgezegd terwijl ik met één konijnenpoot gedurende 1 uur naar het Oosten bleef kijken, maar het is tevergeefs geweest ...

Maar nog hilarischer is dat een lid hier eerst post dat Anna-Maria niet zijn type is, en hij ze dan ook niet snel zal bezoeken, maar daarna nog eens EENENDERTIG post plaatst in dit topic ( waarmee hij dan ook afgetekend op de eerste plaats staat).

Anne-Marie staat bij mij niet hoog op de prioriteitenlijst, maar omwille van haar ferme mooie loezen en niettegenstaande haar afschuwelijke bruine outfit, zou het toch kunnen dat ik ze ooit eens bezoek.

Ik ben niet beschikbaar voor verdere discussie in dit topic !
 
De man die houdt van prettige seks, houdt er meer van om, steeds onder een andere naam, ons zijn visie op het hoerenlandschap door de strot te rammen dan te schrijven over zijn bezoekjes.

In de hoop dat hij zou stoppen met dat Houdini-gedoe, heb ik ooit 100 weesgegroetjes opgezegd terwijl ik met één konijnenpoot gedurende 1 uur naar het Oosten bleef kijken, maar het is tevergeefs geweest ...

Maar nog hilarischer is dat een lid hier eerst post dat Anna-Maria niet zijn type is, en hij ze dan ook niet snel zal bezoeken, maar daarna nog eens EENENDERTIG post plaatst in dit topic ( waarmee hij dan ook afgetekend op de eerste plaats staat).

Anne-Marie staat bij mij niet hoog op de prioriteitenlijst, maar omwille van haar ferme mooie loezen en niettegenstaande haar afschuwelijke bruine outfit, zou het toch kunnen dat ik ze ooit eens bezoek.

Ik ben niet beschikbaar voor verdere discussie in dit topic !
Boekhouder, of internetpoitie?
Oh? Klinkt interessant. Is dat mini-anusje te likken? Of moet ik dat, gezien de genoemde smetvrees, uit mijn hoofd zetten?
Zeer zeker, 🤣🤣🤣
 
Tot voor een paar jaar was dat geen probleem...'I like it when you lick me there' zei ze toen nog... 😛
Mooie tijden moeten dat geweest zijn. Aangezien ik ook lees dat haar borsten kussen niet mogelijk is, neem ik maar aan dat ze inmiddels besloten heeft dat de mond van de klant uit de buurt van haar lichaam moet blijven. Even afgezien van een eventueel kuis kusje op de wang ten afscheid voor sommige vertrouwde klanten.
 
Maar nog hilarischer is dat een lid hier eerst post dat Anna-Maria niet zijn type is, en hij ze dan ook niet snel zal bezoeken, maar daarna nog eens EENENDERTIG post plaatst in dit topic ( waarmee hij dan ook afgetekend op de eerste plaats staat).
Weet je wat hilarisch is. Zo veel tijd steken in wat iemand anders overeen bepaalde dame schrijft, en ook het aantal berichten van hem gaan tellen. Dan heb je duidelijk geen leven. En dan ook nog niet kunnen tellen. Ik had er 32 en met dit dus nu 33. :ROFLMAO: :D
 
Terug
Bovenaan Onderaan