Blijkbaar een drukke dag geweest voor Anna Maria... heb haar gisteren ook nog eens bezocht en ben met een big smile weer buiten gestapt. Ze kent ondertussen mijn dirty fantasy, een golden shower. Na de natte intro kon ik me douchen en daarna aan het gewone werk beginnen. Had haar vooraf nog eens gevraagd waarom ze zo'n smetvrees had en altijd de boel afdekte met keukenpapier en dan ook nog eens het condoom vast houdt. Is bij haar vooral een kwestie van hygiëne. Bij mij verdween het papier al gauw en ook het condoom angstvallig vasthouden was er niet bij. Ze zal mij een propere jongen vinden
Daarna nog een vlotte babbel, inderdaad vooral van haar, maar dat stoort me niet. Kortom, een erg leuke jonge vrouw, die, als je ze met respect behandelt (wat je bij elke vrouw moet doen) veel terug geeft.
Daarna nog een vlotte babbel, inderdaad vooral van haar, maar dat stoort me niet. Kortom, een erg leuke jonge vrouw, die, als je ze met respect behandelt (wat je bij elke vrouw moet doen) veel terug geeft.