- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 18-25
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Link naar advertentie
- https://maison-damour.com/brecht/portfolio/anna/
- Totale kosten (in euro)
- 80
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
In 2019 heb ik voor het eerst een bezoek gebracht aan Anna. Ik had geen afspraak gemaakt en kon kiezen uit twee meisjes. Anna stelde zich als eerste voor, zag er heel goed uit en met de recensies op hookers.nl in het achterhoofd was de keuze eigenlijk al gemaakt voordat de andere dame zich kwam voorstellen. Vooraf samen douchen vind ik doorgaans wel een leuke vorm van voorspel, maar in dit huis was dat niet zo'n handige keuze. De badkamer zit op de 1e verdieping en onze kamer was op de begane grond, waardoor we het hele huis door moesten lopen richting de douche (en daarna weer terug). Volgende keer maar gewoon een wasje aan de lavabo..
Terug op de kamer vraagt ze heel lief wat je graag wil doen. Ik had al gelezen dat ze terughoudend is met tongzoenen en heb daar in deze eerste date maar niet om gevraagd. We zijn gestart met wat kussen en strelen waarna ze mij begon te pijpen. Nadat we elkaar over en weer oraal hebben verwend in 69 vroeg ze wat ik nog meer wilde doen. In heb dat in haar oor gefluisterd en na het omdoen van een condoom hebben we verschillende standjes gedaan. Het bed kraakte nogal, wat ze volgens mij wel grappig vond. In amazone positie kon ik lekker met haar grote borsten spelen, waarna ik in missio diep in haar lekkere kutje ben klaargekomen. Na het klaarkomen had ze geen haast om uit elkaar te gaan. Na even te zijn bijgekomen heeft ze het volle condoom van mijn lul afgehaald en mij gewassen aan de lavabo.
Noot: ik denk dat de leeftijd in de advertentie op redlights.be en op de website van Maison d'Amour met een paar korreltjes zout moeten worden gelezen. De eerste recensie van Anna op hookers.nl was al in juni 2017, dus deze dame is al ruim 4 jaar actief.
Terug op de kamer vraagt ze heel lief wat je graag wil doen. Ik had al gelezen dat ze terughoudend is met tongzoenen en heb daar in deze eerste date maar niet om gevraagd. We zijn gestart met wat kussen en strelen waarna ze mij begon te pijpen. Nadat we elkaar over en weer oraal hebben verwend in 69 vroeg ze wat ik nog meer wilde doen. In heb dat in haar oor gefluisterd en na het omdoen van een condoom hebben we verschillende standjes gedaan. Het bed kraakte nogal, wat ze volgens mij wel grappig vond. In amazone positie kon ik lekker met haar grote borsten spelen, waarna ik in missio diep in haar lekkere kutje ben klaargekomen. Na het klaarkomen had ze geen haast om uit elkaar te gaan. Na even te zijn bijgekomen heeft ze het volle condoom van mijn lul afgehaald en mij gewassen aan de lavabo.
JONGE 21 JARIGE WULPSE ANNA
Ik ben een jonge dame van 21 jaar oud. Graag breng ik je naar de 7de hemel met mijn slanke godelijke lichaam. HYG en discretie is voor mij
www.redlights.be
Laatst bewerkt: