- Massage met hoogtepunt
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Penismassage
- Gesproken taal
- Nederlands
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Haarkleur
- Blond
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/massage/anna-belgische-schone-bij-le-temple.html
- Totale kosten (in euro)
- 140
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Deze stond al langer op mijn radar en na lang twijfelen toch maar eens langs gegaan. Totaal geen spijt van!
Afspraak maken ging heel simpel, berichtje via Whatsapp en uurtje later kon ik al langskomen. Eens aangekomen werd de deur open gedaan door een zeer mooie vriendelijk Anna. Na het financiele te regelen en een douche begon ze er aan. Aangename massage en 2 keer lekker klaargekomen. Een extra voordeel is dat ze zelf vlaams is, ik vind bij niet nederlandstalige meisjes dit soms vervelend. Engels is vaak ook niet goed genoeg bij hen om goed mee te communiceren.
Ik ga vast nog eens langs
Afspraak maken ging heel simpel, berichtje via Whatsapp en uurtje later kon ik al langskomen. Eens aangekomen werd de deur open gedaan door een zeer mooie vriendelijk Anna. Na het financiele te regelen en een douche begon ze er aan. Aangename massage en 2 keer lekker klaargekomen. Een extra voordeel is dat ze zelf vlaams is, ik vind bij niet nederlandstalige meisjes dit soms vervelend. Engels is vaak ook niet goed genoeg bij hen om goed mee te communiceren.
Ik ga vast nog eens langs