Voormalig lid 11109
Wandelaar
- Algemene beoordeling
- 1,00 ster(ren)
- Intiem
- 1,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 35-40
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Atletisch
- Shift
- Avond/Nacht
- Totale kosten (in euro)
- 50
Normaal kom ik nooit naar Gent, want Antwerpen SKW heb ik altijd beter gevonden....nu blijkt dat ik toch Gent beter had vermeden... De dames in SKW proberen meestal de klanten te binden omdat er weinig volk is.
Anna of uitgesproken als Ganna:
Zeer slanke, blonde en goedlachse dame.
Ze is 40 maar ziet er heel jeugdig en vriendelijk uit. Ik had ze 25-30 geschat...ze heeft valse wenkbrauwen met een potlood getekend of tattoo ofzo.
Op haar rug, aan haar rechterschouder, is er een tattoo van een oude vent...
Eenmaal op kamer moest alles snel snel op haar commando....na 3 minuten amper binnen begint ze stilletjes te vloeken ...
Langs doggy wilde ik het afmaken dan rap rap maar... ondertussen was mijn erectie al weg. Een geldwolf.
Kutservice
ik wens deze soort dames alleen maar al het negatieve dat het universum te bieden heeft. Karma is a bitch 
50 euro lichter, maar bon, nooit meer Gent voor mij.
Anna of uitgesproken als Ganna:
Zeer slanke, blonde en goedlachse dame.
Ze is 40 maar ziet er heel jeugdig en vriendelijk uit. Ik had ze 25-30 geschat...ze heeft valse wenkbrauwen met een potlood getekend of tattoo ofzo.
Op haar rug, aan haar rechterschouder, is er een tattoo van een oude vent...
Eenmaal op kamer moest alles snel snel op haar commando....na 3 minuten amper binnen begint ze stilletjes te vloeken ...
Langs doggy wilde ik het afmaken dan rap rap maar... ondertussen was mijn erectie al weg. Een geldwolf.
Kutservice

50 euro lichter, maar bon, nooit meer Gent voor mij.