Recensie Anna (Hon), Antwerpen, Schippersstraat 6/2 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

damestester

Vaste klant
174
16/06/23
339
89
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Anna is 19 jaar en zeer duidelijk nog maar net begonnen. Ik heb haar overdag geneukt maar zag haar 's avonds ook nog staan. Ze spreekt vrijwel geen Engels. Ik probeer aan het raam te vragen "hoeveel standjes, is doggie ok etc" maar dat lukt niet. Toch maar uitproberen.

Anna is al jong moeder, ze heeft een lelijke slappe buik en slappe tieten. Ze heeft wel een lief, knap koppie. Bruin haar. Helaas heeft haar kut ook een flinke geur. Ze geeft me het condoom en ik moet hem zelf omdoen, geen hulp met hard maken maar ik ben al snel hard. Dan wijs ik naar m'n lul en haar mond, ze zegt wat in het Hongaars, kijkt een beetje vies. Dan wijs ik nog eens, en met veel tegenzin pijpt ze me even. Dan maar neuken. Ze gaat een beetje gek bovenop me zitten, zodat het wat lastig is om goed te stoten. Als ik niet zo hard was, was het lastig geworden. Dan missinoaris, ze gaat weer een beetje lastig liggen en weer lastig om goed diep te stoten. Doggie dan maar. "No doggie". Zucht. Ik probeer nog uit te leggen dat ik dat aan het raam had gevraagd, maar we komen nergens. Dan maar weer verder in missionaris, ik leg haar nu zo neer dat ik wel goed kan stoten. Maar opeens springt ze weg en zegt "time". Ik heb haar misschien 5 minuten geneukt of zo. Maar ze kleed zich aan. Ik wijs naar m'n lul, gebaar of ze me misschien af kan trekken maar nee. Ze gaat druk met iemand appen dus ik kleed me maar aan.

Absoluut te meiden mijd.

Terug
Bovenaan Onderaan