WHEM Anna/Giulia, Rotterdam (Lelystad)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

jatsee

Meubelstuk
Forumpionier
1.222
06/07/21
1.344
50
Iemand ervaring met deze knocker?

Ben er net geweest. Dame is echt wel 'voller' dan op de foto's. Ze is wel aardig. PZC en tongzoenen zat er niet bij. Wellicht tegen extra betaling. Haar poes is ruim, dus dat werd het voor mij niet. Met de hand afgemaakt. Over haar borsten spuiten zou €50 extra kosten. Vanaf gezien. Half uurtje gebleven voor €100.

Voor mij eenmalig. In ieder geval niet mijn 'droomvrouw' ;-)

Ook nog een ander dame aanwezig in de woning. Ontvangstlocatie omgeving oude winkelcentrum.

Dame is terug van weggeweest, ontvangt nu in Arnhem!

De slechte review van vier maanden geleden staat nog staat in haar Kinky profiel, een grotere rode vlag kun je niet plaatsen :eek:

Ik ben in maart 2023 bij haar geweest, net voordat dit topic geopend was. Ik weet zeker dat ik toen een review geplaatst heeft, echter is deze wellicht verwijderd omdat ze (tijdelijk) weg was. In ieder geval nu met een nieuwe advertentie

Dit is mijn bevinding van toen. Ze ontving destijds in Lelystad.

Knappe vrouw, puur natuur, met een erg rustig en zorgzaam karakter. Volwaardige GFE, heerlijke date gehad. Het is dat ze niet Nederlands is, anders was het een perfecte date. Kamer is overigens niet echt top, beetje goedkoop. Al met al wel een ontzettend fijne date.

Ja pijpen zonder was inderdaad extra. Ik weet alleen niet meer hoeveel ik daarvoor, en in totaal betaald heb. Geen 200 in ieder geval, maar goed dat was 2 jaar geleden.

Ze zag/ziet er destijds zeker net zo uit als op de foto's. Absoluut niet vol of dik, maar zou haar ook niet skinny of slank noemen. Gewoon normaal, lekker, vrouwelijk.

Ik vond vooral haar uitstraling heel fijn. Ze heeft een knap gezicht en een vriendelijk en rustig karakter. Ik had een erg goede klik met haar, ondanks dat de kamer bijna leeg en erg aftands was ergens in Lelystad destijds.

Terug
Bovenaan Onderaan