Ik heb er al een date mee gehad.
Goed wel.
Ontvangt in een zeer klein studenten kamertje in Gent. Helemaal op de bovenste verdieping van een huis.
Ik was al buiten adem van al de trappen toen ik er boven kwam.
Toen ik binnen was, direct betaald, was 200 euro dat ze vroeg voor 1 uur.
Ze is zeer groot, en ze heeft een zeer groot en dik kanon, niet normaal.
Mooie borsten en lichaam. maar heeft precies een michael Jackson neus en toch nog een mannelijk gezicht.
Zeer lieve en gewillige trans wel.
Sex was zeer leuk en zeer goed, kon enkel haar kanon echt niet ontvangen. En ze is meer bottom dan top.
Tongzoenen doet ze geweldig, pijpen zonder condoom is ook zeer goed, kontje voelt lekker strak aan, en laat haar gewillig lekker hard doorneuken ook, neuken is wel met condoom.
Ze kwam zonder problemen klaar, was nogal een lading My God.
In alle geval,heb ze al meerder keren bezocht, en altijd 200 euro betaald voor 1 uur. En altijd al een date gehad van 2 uur en meer. Deze kijkt echt niet op de klok
Ik heb ze nog een paar keer gezien, zelf enkele keren mee uit drinken geweest, maar ze is iets te mannelijk voor mij van gezicht. Maar staat toch zeker in mijn top 10 van alle transen dat ik heb gedate.
Ze is echt wel de moeite om eens te doen.
Nog een tip, ze is een amateur fotografe, als je bij de eerste 5 min babbel over fotografie begint, heb je ze binnen. En kan je bijna alles doen wat je maar wil met haar.