Vraag ik mij ook af anna was wel goed bij mij toch.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenOver lorenaVraag ik mij ook af anna was wel goed bij mij toch.
Intiem vond ik ook onvoldoende bij Anna.Deze week bijgeweest, had ze eerst niet herkend. Foto's zijn flaterend. Je zelf wassen onder de douche, daarna bed op. Ze begint direct te zoenen en tongzoenen. Pijpen was goed, maar iets teveel de tanden. Intiem was niet echt goed. Herhalingsgevaar nee.
Best apart topic + recensie maken over Lorena. Kan verwarrend zijn op deze manier..Over lorena
Maak daar in het vervolg een nieuw topic voor aan aub. Nu is het alleen maar verwarrend.Over lorena
De volgende keer meld ik niets meer. Nooit nie goed???Maak daar in het vervolg een nieuw topic voor aan aub. Nu is het alleen maar verwarrend.
Vind ook wel een topic per vrouw is overzichtelijker ?De volgende keer meld ik niets meer. Nooit nie goed???
Ik vraag het gewoon vriendelijk. Je hoeft geen drama te zoeken.De volgende keer meld ik niets meer. Nooit nie goed???
Das raar ze duwde haar borsten bij mij voor mijn mond heb ze lekker verwend en pijpen was lekker lang bij mij.Ook eens bij deze dame langsgeweest.
Bij binnenkomst verplicht om eerst te douchen en mond te spoelen met zo'n mondspoelmiddel. Beide was voor mij overbodig geweest, want ik kom altijd proper aan.
Tongzoenen doet ze erg goed. Pijpen was bij mij dan weer erg kort. Ik weet dat ik vrij veel voorvocht produceer, dus misschien had het hiermee te maken.
Neuken was wel erg middelmatig. Ze zat eerst bovenop, maar bewoog amper en kort nadien gaf ze er de brui aan en mocht ik klaarkomen op zijn hondjes.
Ze heeft precies ook erg gevoelige borsten, want die draaide ze altijd weg als ik ze wou aanraken.
* Conclusie: zeker geen slechte ervaring, maar meer dan "gemiddeld" vond ik het niet.
Was Anna niet die met krullend haar?Dit lijkt me de Anna waarover sprake in deze thread.
CASA LUCIA LEONORA AANWEZIG !!
KAMERS MET Airconditioning.GEEN SMS OF BERICHTEN !GEEN SMS OF BERICHTEN !!!EN SMS OF BERICHTEN!!! Heerlijk relaxen in een erotische sfeerold.redlights.be
Ja klopt. Geile meid en lekker tongzoenen met haar. Maar ook geen gechte klik mee.Was Anna niet die met krullend haar?
Een lekkere beurt dat is het belangrijkste.Als je elkaar amper verstaat kan je geen klik hebben ??
Die met haar blonde krullen die nu ook bij de angels zit?Anna, doet tongzoenen en heeft als extra's cim en rimmen 30€ elk en nog anaal voor 50€
Nope, dezeDie met haar blonde krullen die nu ook bij de angels zit?
Gaan nochtans veel foto's rond op dit forum!Nope, deze
Edit mod: Foto verwijderd, dit is tegen de forumregels.