- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Donkerblond
- Cupmaat
- B
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Donderdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/advertenties/6202886-anna
- Totale kosten (in euro)
- 130
Volgens eigen zeggen voor het eerst in Nederland.
Dan is het natuurlijk altijd een risico zonder een recensie, maargoed iemand moet als eerste gaan anders wordt het nooit wat.
Bij aankomst zie ik inderdaad een aantrekkelijke jonge dame in de gang staan. Foto's komen overheen en vol enthousiasme stelt ze zich voor en zoent me op de mond.
Ooooh yes I like Dutch people zegt ze met een grote glimlach.
Anyway, snel uit de kleren en vervolgens geeft ze me echt een heerlijke pijpbeurt die mij niet lang genoeg kon duren. Heerlijk nat deed ze het.
Daarna was het mijn beurt om dr mooie kutje aandacht te geven en deze smaakte heerlijk zoet en ze leek het ook te waarderen.
Daarna de sex, ook niks over te klagen. Op verzoek kwam ze boven op me zitten en schoof ze mn lul bij haar naar binnen. Heerlijk strak tussen dr benen.
Vervolgens nog wat gewisseld met standjes om daarna over de finish te gaan.
Herhalingsgevaar: ja! 100%.
Die oost europese vrouwen weten wel hoe ze het moeten doen.
Dan is het natuurlijk altijd een risico zonder een recensie, maargoed iemand moet als eerste gaan anders wordt het nooit wat.
Bij aankomst zie ik inderdaad een aantrekkelijke jonge dame in de gang staan. Foto's komen overheen en vol enthousiasme stelt ze zich voor en zoent me op de mond.
Ooooh yes I like Dutch people zegt ze met een grote glimlach.
Anyway, snel uit de kleren en vervolgens geeft ze me echt een heerlijke pijpbeurt die mij niet lang genoeg kon duren. Heerlijk nat deed ze het.
Daarna was het mijn beurt om dr mooie kutje aandacht te geven en deze smaakte heerlijk zoet en ze leek het ook te waarderen.
Daarna de sex, ook niks over te klagen. Op verzoek kwam ze boven op me zitten en schoof ze mn lul bij haar naar binnen. Heerlijk strak tussen dr benen.
Vervolgens nog wat gewisseld met standjes om daarna over de finish te gaan.
Herhalingsgevaar: ja! 100%.
Die oost europese vrouwen weten wel hoe ze het moeten doen.
Laatst bewerkt: