- Intiem
- 1,00 ster(ren)
- Pijpen
- 1,00 ster(ren)
- Zoenen
- 1,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 1,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 1,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- A
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 15 minuten
- Shift
- Middag
- Dag
- Maandag
- Totale kosten (in euro)
- 50
- Algemene beoordeling
- 1,00 ster(ren)
Gisteren naar het Baekelandplein geweest, en oh wat wou ik dat ik voor mijn bezoek de recensies hier had gelezen over raam 2. Ik werd verleid door Anna, een mooie, Roemeense dame met zwart haar, kleine tieten en mooie kont. Linkerdame achter raam 2. Prijs gevraagd, 50 euro, prima. Eenmaal boven vroeg zij meteen waarom ik niet 100 euro betaal, want dan "kunnen we langer en beter". Hoeft niet, zeg ik, maar zij drong nog een paar keer aan en hier had ik al ermee moeten kappen. Waarom zo aandringen als ik aangeef dat ik niet langer hoef? Uiteindelijk 50 euro betaald en uitgekleed. Zij hield haar topje aan en begon al een condoom over mijn slappe lul te zetten waarna zij gehaast begon te pijpen. Haar pijpkunsten waren ondermaats en na nog geen minuut pijpen vroeg ze of ik al doggy wilde doen. Vond ik wel heel snel, hij was nog niet eens helemaal hard. Toch ging ze bukken, maar door alle haast- en prutswerk van haar kant had ik al geen zin meer. Zij stelde voor om mijn (weer slappe) lul weer te pijpen. Nieuwe condoom, aantal seconden pijpen en ze vond het weer tijd om boven op mij te zitten en neuken. Waarna zij ging klagen dat ik haar kont kneep, wat ik echt maar zachtjes deed. Op dat moment was mijn zin tot onder het nulpunt gedaald en zei ik dat ik wilde kappen. In totaal ben ik nog geen 10 minuten binnen geweest, maar wat een tijd- en geldverspilling zeg. Vermijd deze dame!