Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk weet zeker dat ze dat niet is
Vond het ook al vreemd de opties in deze advertentie en mogelijkheden bij anna komen niet echt overeen.ik ook....heb al contact met haar gehad vandaag,ze komt eind january terug zei ze
WAAR zit ,eVandaag maar is het plein opgezocht , wat kan deze meid toch lekker pijpen , even lekker haar geneukt in twee standjes altijd goed bij haar
ze is allang terug, ben er vrijdag nog geweest, wat is dat toch een geile meid , weer een fantastishe tijd met haar gehad,ze begint s morgens al om 10 uur en is vaak druk bezet ,beter om een afspraakje te maken ,ik heb er veel geprobeerd,maar ik denk dat ze wel de beste is van allemaal,,,op het pleinWanneer is Anna erweer?
Twee prachtvrouwen, maar je gaat wel naar de hoeren.Ik kom al bijna 4 jaar bij Anna en zij is by far de lekkerste, leukste, mooiste, liefste en fijnste sekswerkster die ik ken. En dat zijn er inmiddels heel wat en niet alleen in Eindhoven.
Ze neemt de tijd voor je. Is altijd in voor een (persoonlijk) gesprekje. Ze is gewillig in dat wat je wil. Neemt initiatief en laat zich ook graag aanwijzigingen geven. Is attent en alert op je wensen. Tijdens het pijpen, diep, dieper, diepst, kijkt ze je aan met die mooie donkere ogen terwijl mijn ogen over haar prachtige lichaam inclusief hartvormige kont glijden. Haar borsten zijn weliswaar niet echt, maar mooi gemaakt en van een fijne grootte. Ze heeft een zeldzaam mooi gevormd kutje dat zich ook graag laat likken. Maar, hier moet wel gezegd worden, dat je het wel goed moet kunnen, want om haar ook klaar te kunnen laten komen moet je gevoel in je tong hebben. En dat kutje is heerlijk strak om in te zijn en dat duurt altijd korter dan je werkelijk zou willen.
En wat me bij de 2e keer al bij haar opviel was dat ze mij nog kende en ook nog wist wat we gedaan hadden.
Aangezien mijn vrouw weet dat ik bij Anna kom vraagt ze ook regelmatig naar haar. En mijn vrouw trouwens naar Anna. Het is zelfs een keer voorgekomen dat ik mijn vrouw aan de telefoon had terwijl ik bij Anna naar binnen ging. Ze hebben elkaar toen even gesproken. Pracht-ervaring met 2 pracht-vrouwen.
Jammer dat ze nu op 'vakantie' is (in Spanje) tot 2 september en per het eind van het jaar definitief vertrekt.
Dus mannen geniet van haar nog zolang het kan, maar laat ook nog een gaatje voor mij de komende tijd
PS. tot een jaar of 2 geleden (begin corona) werkte op Baekelandplein 11 links ook nog Rebecca. Zij was/is blond en een stuk jonger dan Anna. Weet iemand waar zij is gebleven?
Vraag het eens aan Anna waar Rebecca is gebleven ? Anna komt uit een stad in Roemenië waar het hoogste percentage dvp van vandaan komen .Ik weet dat ze geen juist antwoord zal geven ,heb het zelf ondervonden dat leugens van haar niet haar sterkste punt zijn als je ze confronteerd.Ik kom al bijna 4 jaar bij Anna en zij is by far de lekkerste, leukste, mooiste, liefste en fijnste sekswerkster die ik ken. En dat zijn er inmiddels heel wat en niet alleen in Eindhoven.
Ze neemt de tijd voor je. Is altijd in voor een (persoonlijk) gesprekje. Ze is gewillig in dat wat je wil. Neemt initiatief en laat zich ook graag aanwijzigingen geven. Is attent en alert op je wensen. Tijdens het pijpen, diep, dieper, diepst, kijkt ze je aan met die mooie donkere ogen terwijl mijn ogen over haar prachtige lichaam inclusief hartvormige kont glijden. Haar borsten zijn weliswaar niet echt, maar mooi gemaakt en van een fijne grootte. Ze heeft een zeldzaam mooi gevormd kutje dat zich ook graag laat likken. Maar, hier moet wel gezegd worden, dat je het wel goed moet kunnen, want om haar ook klaar te kunnen laten komen moet je gevoel in je tong hebben. En dat kutje is heerlijk strak om in te zijn en dat duurt altijd korter dan je werkelijk zou willen.
En wat me bij de 2e keer al bij haar opviel was dat ze mij nog kende en ook nog wist wat we gedaan hadden.
Aangezien mijn vrouw weet dat ik bij Anna kom vraagt ze ook regelmatig naar haar. En mijn vrouw trouwens naar Anna. Het is zelfs een keer voorgekomen dat ik mijn vrouw aan de telefoon had terwijl ik bij Anna naar binnen ging. Ze hebben elkaar toen even gesproken. Pracht-ervaring met 2 pracht-vrouwen.
Jammer dat ze nu op 'vakantie' is (in Spanje) tot 2 september en per het eind van het jaar definitief vertrekt.
Dus mannen geniet van haar nog zolang het kan, maar laat ook nog een gaatje voor mij de komende tijd
PS. tot een jaar of 2 geleden (begin corona) werkte op Baekelandplein 11 links ook nog Rebecca. Zij was/is blond en een stuk jonger dan Anna. Weet iemand waar zij is gebleven?
Ze gaat stoppen ,wat ze 2 jaar geleden ook al aangaf . Ze zal gaan wonen in de zuidelijke stad van Spanje waar ze ook werkzaam is geweest en een appartement heeft gekocht .Stopt ze helemaal met het werk of vertrekt ze naar een andere buurt?
Klopt, mijn vrouw en Anna zijn beide prachtvrouwen. En waarom ik naar de hoeren ga is lekker mijn zaak en die van mijn vrouw. Daar hoef ik niemand anders iets over uit te leggen.Twee prachtvrouwen, maar je gaat wel naar de hoeren.
Weet jij uit welke stad in Roemenië ze komt en naar welke plaats in Spanje ze zal gaan?Ze gaat stoppen ,wat ze 2 jaar geleden ook al aangaf . Ze zal gaan wonen in de zuidelijke stad van Spanje waar ze ook werkzaam is geweest en een appartement heeft gekocht .
Ja dat weet ik ,je kunt haar zelf vragen als ze antwoord daarop geeft.Weet jij uit welke stad in Roemenië ze komt en naar welke plaats in Spanje ze zal gaan?
Dat heeft ze me ook al eens verteld inderdaad dat ze wilde stoppen.Ze gaat stoppen ,wat ze 2 jaar geleden ook al aangaf . Ze zal gaan wonen in de zuidelijke stad van Spanje waar ze ook werkzaam is geweest en een appartement heeft gekocht .